27 Mart 2013 Çarşamba

Allıklarım Olmadan Asla..

      Her zaman uzun uzun makyaj yapmaya fırsatımız olmaz.Ama Hiç bir şey sürmeden çıkmayı da sevmeyiz.İşte sıkışık zamanlarımda bile sürmeyi ihmal etmediğim allıklarım..
Clinique.İpeksi ve güzel bir uygulama sağlıyor.Renkleri ve içeriği doğal.Pigmentasyon başarılı.Ambalajı aynalı ve çok şeker.Fırçası da bir çok markanın fırçasından iyi.Her gün sürseniz bile uzun süre dayanıyor.Yine de renk seçeneği olarak Mac'i tercih ediyorum,bitiremeden arkadaşıma verdiğim için maalesef gösteremiyorum.
Avon.Fırçası güzel değil ama renkleri de fena değil.Renk seçeneği sınırlı ve fiyatı da çok uygun.Ama bir daha alacağımı sanmıyorum.Kalıcı değiller,gün içinde tekrar istiyor,tozutmuyor ama ideal görünüm için bir kaç uygulama istiyor.
Avon top allık.Top allık doğal renk tonu yakalamada ideal ama ışıltılı görünüm vermesinden hoşlanmıyorum. Tercihim mat olanlardan yana.Üstelik istenen rengi elde etmek için bir kaç fırça darbesi gerekiyor.
Sheertone blush'larımın renkleri şu şekilde
1-desert rose(bordomsu pembe.dikkatli uygulama gerektiriyor yoksa porselen bebek gibi görünebilirsiniz:) )
2-sincere(nude-bronz tonlarında,son derece doğal bir renk.Görüldüğü üzere atılma kıvamına geldi kullanılmaktan)
3-peaches(tam bir şeftali rengi.yaz-bahar aylarınca çok canlı oluyor,açık tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum)


İşte benim canlarım cicilerim.Mac. Yüksek fiyatlarına rağmen inanılmaz çok sayıda renk seçeneği ve güzel dokusu,uzun süre dayanımı sayesinde hep tercihim oldu ve olacak..Pigmentasyon çok iyi,kolayca renk veriyor ve kolay kolay akma dağılma yapmıyor.Kolay kolay bitmiyor.Biri bitmeden birini alıyorum fırsat buldukça:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...