27 Mart 2013 Çarşamba

Başlarken..

       Uzun zamandır takip ettiğim makyaj,bakım ve parfüm bloglarına bir yenisini de ben eklemek istedim.Zira bu blogları okumanın ne kadar keyifli ve deneyimlenmiş ürünleri almanın insana bir nebze de olsa güven verdiğini düşündüğümden,benim deneyimlerim de bir fikir olur diye düşünüp paylaşmak istedim.Çorbada tuzumuz olsun hesabı :)
       Uzun yıllar çatlaklarla,sivilcelerle ve makyaj uygulamanın zor olduğu bir yüzle mücadele ettim durdum.Sanırım bir milyon kadar ürün,ilaç ve bitkisel yöntemler denemişimdir.Çok güzel sonuçlar aldıklarım ve boşuna para harcadıklarım oldu.Tabiki ürünler ve ilaçlar kişiye özel etkilere sahiptir,ama kendi cilt yapım ve çeşitli yöntemlerden aldığım sonuçlar bir örnek oluşturur diye ummaktayım.
      Çok uzatmaya gerek yok.Genellemelerden ve klişelerden mümkün olduğunca uzak durmama rağmen katılmadan edemediğim bir görüşle giriş notunu bitireyim:
      Çirkin kadın yoktur,bakımsız kadın vardır.Hepinize mis kokulu,bol kremli günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...