27 Mart 2013 Çarşamba

Clinique

     Gözüm kapalı alabilecek kadar güvendiğim ve verdiğim her kuruşa değdiğini düşündüğüm bir marka Clinique.Öğrenci bütçesini biraz zorladığı doğru ama cildime hiç sorunsuz kabul ettirebiliyor olmak pahalılığını gölgede bırakıyor.Parfümsüz ve oldukça doğal olan içerikleri sayesinde bir çok ürünü kokusuz ve hatta ilacımsı kokuları olan ürünleri bile var ama cilt bakımında aradığımız güzel kokudan çok doğallık ve gözle görülür etkileri değil mi zaten?
     Clinique'ten de bir çok krem ve temizleyici kullandım.
Göz ve dudak makyajı için temizleyici.Yeterince yumuşak azıcık bir miktar bile makyajdan arınmanıza yetiyor.Yine de kullandığım makyaj temizleme ürünleriyle ilgili daha ayrıntılı bilgi bir başka yazıda karşınıza çıkacak.
Yüz temizleme jeli.Bu jelin kokusu pek hoşuma gitmemişti ama uzun süre dayanan yoğun bir yapıda ve yumuşacık temizliyor cildi.
Peeling.Sivilcelerin üzerine uygulamadığınız müddetçe oldukça güzel.Siyah noktaları azaltıyor ve gözenekleri temizliyor.Yine kokusuz ve doğal,ama ben peeling kullanmayı genel olarak sevmiyorum.
Nemlendirici.Bu ürün kuru ciltler için olmasına rağmen cildim soğuktan çok kuruduğunda ya da akşam banyodan sonra sürüyorum ve yağlandırmıyor.sabahsa yumuşacık bir ciltle uyanıyorum.Tamamen kokusuz ve  yumuşak dokulu bir nemlendirici.Yine de yazın İstanbul'un nemli havasında ve gündüz kullanamıyorum.
All about eyes rich göz çevresi nemlendirici.Muhteşem.İpeksi bir uygulama ve yoğun nemlendirme sağlıyor.Kullandığım süreçte göz kapağımdaki bir kaç yağ bezesini de yok etmişti bilmiyorum kremle bir alakası var mı.
Superdefense spf 20 yaşlanma karşıtı göz çevresi bakım kremi.Açık renkli bir nemlendirici ve güneş koruma faktörlü olduğundan gün içinde kullanımı çok güzel.far bazı görevi de görebilir göz kapaklarınız benim gibi düşük değilse:)Ve kolay kolay da bitmiyor.
Allık.Fırçası ve aynalı kutusu çantada taşımaya uygun.Fırçası fena değil,hatta bir çok markanınkinden de iyi.Allıksa ipeksi ve aydınlık bir görünüm veriyor.Allıklarla ilgili başlıkta daha fazlası var..
High Impact maskara.Kirpiklerim uzun ve yoğun olmadığı için doğru rimeli bulmakta çok zorlanıyorum.Belirginleştirmesi fena değil,topaklanma da yapmıyor ancak yoğun kıvamlı olduğundan uzun süre dayanmıyor kuruyor.
Cream Shaper göz kalemi.Bendeki rengi black diamond.Uygulama yumuşak ve kalıcı.Parıltılı.Eyeliner gibi de uygulayabiliyorum.Göz kalemleriyle ilgili ayrıntılı bilgi ilgili başlıkta..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...