31 Mart 2013 Pazar

Garnier BB Krem



Garnier'in ilk reklam furyasının ardından koşup almıştım.Çünkü yüzünde bütün gün fondötenin ağırlığıyla dolaşmayı sevmeyen ben sivilce lekelerimi azaltacak ve kalıp gibi durmayacak doğal görünümlü bir ürün istiyordum.Renkli nemlendiricileri sevmiyorum çünkü benim için fondöten sürmekten farksızlar.Üstelik güneş koruma faktörü içermesi ve doğal görünüm iddiaları beni cezbetmişti.Testerdan anlaşıldığı kadarıyla da light tonu bana tam uymuştu.Ama eve gelip bütün yüzüme uygulayınca pişman olmadım desem yalan olur.Beklentimi çok yüksek tutmuşum sanırım ondan.Güzel,fena değil,ciltte dağılımı rahat,kapatıcılığı beklediğim düzeyde ama fondötenin ağırlık hissini aynen yaşadım.Üstelik zaten karma/yağlı bir cildim olduğu için iyice parladı yüzüm.Üstüne pudra uygulamak zorunda kalınca da ne gerek var buna köpük fondötenim de aynı etkiyi sağlıyor dedim.Taa yazın aldığım kremi ya 3 ya 4 kere kullanmışımdır.Ama kuru ciltler için doğru bir seçim olduğunu düşünüyorum.Renk açısından da bir artısı,geniş bir kitleye hitap edebilecek pigmentasyona sahip olması.Yani çok açık tenli değilim,sarı-buğday tonundaki ten rengime rağmen light tonu çok iyi uyum sağladı.Yine de denemeden almayın.Şimdi sırada yeni ürünü olan karma/yağlı cilt için ürettikleri BB kremi denemek var.Hala umutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...