27 Mart 2013 Çarşamba

La Roche Posay Effaclar Serisi..

      Roaccutane tedavime kadar kullanmadığım ürün ve ilaç kalmadığını söylemiştim.Hiç birinde göremediğim net sonuçları bu seride yakaladım,lakin güzel etkilerin hepsi kullandığım süre boyunca ortaya çıkıyordu,iki gün kullanmıyım hoop hepsi gelsin geri.Yine de hakkını vermeden geçemeyeceğim.Benim cildimin problemlerini bu muhteşem seriye mal etmek doğru olmaz,o elinden geleni yapmıştı çünkü..
      Evet hala roaccutanedan korktuğum süreçte bir eczacının önerisiyle başladım bu seriyi kullanmaya.Cildim o kadar kolay kabullenmişti ve sevmişti ki kısa sürede sivilcelerim geçti ve yumuşacık yağsız bir güzellik yakalamıştım.Ürünler şunlar:

tek tek açıklamam zor olacaktır çünkü üstünden yıllar geçti hangisini hangi amaçla kullanıyordum hatırlamıyordum ama bildiğimiz klasik sıralamayla cilt temizleme tonik nemlendirme ve sorun odaklı uygulama şeklinde hergün düzenli kullanıyordum.Hepsinin o kadar hafif ve güzel bir kokusu var ki..Özellikle termal suyu ve yağsız nemlendiricisini çok seviyorum.Kesinlikle cildi tıkamadıkları için siyah nokta sivilce ve pütürlerin oluşumuna izin vermediği gibi olanları da yok ederek pürüzsüzleştiriyor.Tabi dediğim gibi kullandığınız sürece her şey çok güzel..Bıraktınız mı külkedisi oluveriyorsunuz..Gerçi şu an ciddi oranda sivilce problemim olmadığı için günlük bakımıma eklesem hiç de fena olmaz..İnternetten indirimli olarak da bulabileceğiniz ürünler bir çok eczanede de mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...