27 Mart 2013 Çarşamba

Makyaj Temizleme Ürünleri

        Tahmin edersiniz ki bu konuda da arayışlarımı sürdürmekten hiç vazgeçmedim.Kullandığım ürünleri şöyle listeleyebiliriz:
Clinique.Yumuşak uygulama ve uzun süre dayanım.makyajı az miktar ürünle rahatça çıkarabilirsiniz.Yine de çok daha ucuza tercih edeceğim başka ürünler var.


Yves Rocher.Çift fazlı temizleyicileri daha çok seviyorum.Uygulama kolay ve tahriş etmiyor.Alınabilir.
Nivea.Göz makyaj temizleyicier birbirinden çok farklı değiller.Ama yine de uygulama kolaylığı açısından önceki ikisini tercih ederim.İyice çıkarsın diye defalarca silmek durumunda kalıyorsunuz ve göz kenarlarınız tahriş olabiliyor.Üstelik fazlar da birbirine iyi karışmıyor.
Diadermine.Bir kez aldım bir daha da mecbur kalmadıkça almam.Uygulama çok kolay değil.Çift fazlı olmasıyla olmaması arasında bir fark yok.
Neutrogena.Bu da çift fazlı.Diadermine ve Niveaya göre nispeten daha iyi.Daha uzun süre dayanıyor.Ama çok yumuşak bir uygulama sağlamıyor.
Maybelline.Daha önce sıraladıklarımın alayından daha güzel ve çoğundan da ucuz :) Fazlar iyi karışıyor ve yumuşacık bir dokusu var.Biraz yağlı gibi geliyor ama makyajı temizledikten sonra duru suyla yıkarsanız yağ mağ kalmıyor.Genelde bunu tercih ediyorum.Uzun süre dayanması da cabası.
Diadermine temizleme sütü.Ambalaj büyük olduğu için uzun süre dayanıyor ama uygulama biraz meşakkatli.Yüz makyajı için iyi ama göz makyajında tavsiye etmiyorum yoğun kıvamlı olduğu için tahriş ediyor.


Gelelim son buluşuma :) Evde temizleyicim kalmayınca denediğim ve muazzam sonuç aldığım ürünümüz Johnson's baby bebek yağı aloe veralı.


İnanılmaz kolay uygulama,ekonomik fiyat,tahriş etmeyen ve kolay temizleyen yumuşak doku ve uzuuun uzuun süre dayanım :) Biraz yağlı bir his bırakıyor ama uygulamadan sonra duruluyorum geçiyor.

Yeni deneyimlerim olursa mutlaka ekleyeceğim,şimdilik bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...