29 Mart 2013 Cuma

Misk'se eğer,benim için Agent Provocateur..


Agent Provocateur.Misk kokusunu ne kadar çok sevdiğimi ve tensel bulduğumu daha önce de belirtmiştim.O yüzden defalarca misk misk diye miske olan zaafımı vurgulayıp durmayacağım.Kesinlikle yapmayacağım bunu.Aman misk canım misk,sen ne güzelsin misk,misk varsa ben de varım demeyeceğim.Canım benim.Neyse giriş yapayım derken bozdum yine devreleri.Ah misk.
Hoş şişesiyle başlayalım.Yumurta şekliyle,romantik tatlı pembe rengiyle ve cazibesini vurgulayan siyah kurdelasıyla simgelediği dişiliği,görüntüsünden daha iyi ifade edebilecek kelimeleri ben bulamadım,bulan olursa saygı duyacağım.İçindeki miskli sıvının kendini gizliyor olmasıysa oldukça merak uyandırıcı.Üstelik bir sürü muhteşem nota içeriyor.Canım misk.Tüm bu özellikler bir arada olur da,önce bir deneyeyim beğenirsem alırım demek haddime mi!Hiç kaçırmadan sipariş ettiğim bu pembe yumurta beni hiç de hayal kırıklığına uğratmadı.Başından sonuna usul usul miskin etkisi altındaki kışkırtıcı kokunun girişi oldukça coşkulu.Baharatların hiyerarşisinde açılan koku kısa sürede manolya ve gülün ferahlığıyla birlikte yumuşamaya başlıyor.Misk her daim.Kesinlikte bir miligram tatlılık yok.Neyse ki yok.Biraz vintage havasının olduğunu ve iyi ki de olduğunu da söylemezsem ayıp olur.Baharatlı açılıştan sonra pudramsı tertemiz bir havaya bürünüşü onu yaz kış gece gündüz giyilebilir yapıyor.Kalıcılık konusunda da bir adım ötede olan muhteşem misk'linin tende oturdukça yumuşamasını sağlayan ylang ylang eser miktarda kullanılmış olacak ki zerre kadar oryantalizm de yok bu parfümde.Ylang ylang kokuyu oryantal ailesine dahil edebilecek bir nota mı emin değilim ama içinde bu notanın olduğu bir çok parfümün oryantal esintiler taşıdığına bizzat şahit oldum.Oryantali de çok kullandım sıkıcı oldu,neyse.Evet oryantal kokuları da severim.Yine dağıldım gitti,Agent Provocateur'den özür dileyerek devam etmek istiyorum.Kokunun zaman geçtikçe derinleşmesi,tenimde kendine nasıl da güzel yer edindiğini düşündürüyor bana.Nice sonra dip notalara geçişini hissetmeye başladıkça bir kez daha aşık oluyorum güzel misk'lime.Herkesin sevemeyeceğini düşündüğüm canımın içi parfüm derinden derinden terk ediyor beni.Kışkırtıcı ve coşkulu başlayan ve usul usul ayrılan bu güzel karışım  hareket ettikçe hissettiğim bir temiz solukla gönlümü çoktan fethetti.Çünkü ve fakat ama hem ayrıca üstelik MİSK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...