28 Mart 2013 Perşembe

Narciso Rodriguez Musc Collection Intense


En sevdiğim notaları bol bol içeren bu güzel kız Narciso Rodriguez Musc Collection Intense EDP.Ne bunun ne de öteki Narciso'ların kokusunu bilmiyordum oysa ki.Bloglardan takip ettiğim kadarıyla siyah şişeli esrarengiz iksire aşık olacağımdan şüphem yoktu.Hala da yok,zira henüz denemiş değilim.Lakin Musc collection intense'le büyülendim diyebilirim..Son derece modern,tutkulu ve bir o kadar kadınsı bulduğum kokunun sert açılışı karşısında  endişelendim dersem yalan olmaz.Çok sert değil ama sanırım paçuliden kaynaklanan bir keskinlik hissediyorsunuz.Ancak üstünden sadece bir kaç dakika geçtikten sonra etkisi inanılmazdı..Yumuşayan yoğun aroması oldukça doğal bir hal alan parfümün orta ve dip notaları boyunca missler gibi misk kokusu hakim.Miskin parfümün tenle bütünleşmesinde aracı nota olduğunu düşünüyorum.Aslında oldukça anlaşılır bir parfüm,zaten orta ve dip notalar boyunca koku çok değişim göstermiyor.Sıcaklık veren amber oldukça iyi yerleştirilmiş parfüme,sıcacık olmasındansa ılık ılık solunması çok daha şık olmuş.Kışın rahatlıkla kullanılabilecek bu muhteşem parfüm serin ilkbaharda da rahatlıkla tercih edilebilir.Benim biricik Musc Intense'im..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...