27 Mart 2013 Çarşamba

Parfüm Tutkusu..

      İflah olmaz bir parfüm hastası olduğumu belirterek başlamak istiyorum.Fırsat buldukça indirimleri kaçırmayıp parfüm koleksiyonuma bir yenisini eklemek sanırım şu hayatta yapmaktan en çok hoşlandığım şeylerden biri.Eğitimimi bu alanda sürdürmekten ve bütün hayatımı kokularla olan bağımı işe çevirerek geçirmekten büyük haz alırdım eminim..Gelin görün ki bunun için geç kaldığımı düşündüğümden ancak onları alıp yerleştirmek,izlemek,giyinmek ve yenilerini keşfetmek gibi bir parfüm hobisi geliştirmiş bulunmaktayım.Güzel kokulardan herkes hoşlanır,ama güzel kokulara büyük ilgi duymak ve onlarla mücevhermişçesine ilgilenip keyif almak bir aşk sanırım..
     Hiç bir zaman deneyerek ya da denemeden aldığım parfümler beni doyuma ulaştırmadı..Hep daha daha ötesine ulaşmak istedim..Ve hiç bir zaman işte bu benim kokum demedim.Çünkü benim bir tane değil,bir sürü kokum var..Benim kokularım ruh halime,uğraşlarıma,gittiğim yerlere,iklime ve giydiğim kıyafetlere göre çeşit çeşit..Sizlerle paylaşacağım bu güzel cicileri de çıkış tarihi, burunları gibi bilgilerden çok bende uyandırdıkları hisler ve tercihlerim doğrultusunda anlatmaya çalışacağım.Genel zevklerimden bahsedecek olursak,su notalarıyla aram çok iyi değil,unisex kokuları sevmiyorum çünkü,kadına kadın kokusu yakışıyor,erkeğe de erkek kokusu..Oryantal parfümlere ilgim büyük,çiçeksi parfümleri romantik ve sevimli buluyorum,şekerli ve tatlı kokulardan bir kaç istisna dışında hazzetmiyorum,baharatlı,pudramsı,yapay olmayan kokuları şık buluyorum.Koku bulutuyla dolaşmak yerine silajı düşük,yakın mesafeden hissedilen parfümlerin daha hoş olduğu kanısındayım.Yine genel olarak vanilya,yasemin,orkide,misk,amber,deri,gardenya,ylang ylang,sandal ağacı notalarını ayrı bir seviyorum.Meyveli kokuları daha çocuksu,daha genç buluyorum.
     Bu kriterlerim çerçevesinde çeşitli kokuların uyandırdığı hisleri ayrı başlıklarda yazmaya devam edeceğim.Siz de parfüm zaafı olan biriyseniz "Das Pafum(Koku)" filmini mutlaka izlemelisiniz,büyük keyif alırsınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...