30 Mart 2013 Cumartesi

Rapsodi Nailpolish/multivitamin


1) 342
2) 336
3) 349
4) Bu Rapsodi değil.Penti'nin ojesi.Numarası 314. 5e tamamlamak için kullandığım joker oldu:)
5) 343


Anlayacağınız üzere 1 ve 5 arasında bir ton fark var 1 daha turkuaz tonu gibi görünürken 5 saks tonlarından.
Fırçası fena değil,çok zorlamıyor insanı.Ancak oje sürme esnasında çabuk kuruduğundan hızlı olmak gerekiyor.Fiyatları 1-3 lira arası bir şeydi sanırım hatırlayamıyorum.Kolay kolay bozulmuyor ben çok sık oje sürüyor olmama rağmen 2 yıldır bir kuruma bir homojenliğinde bozulma olmadı.Tek kat kullanmanız imkansız çünkü ilk katta homojen değil,fotodakiler çift kat uygulama.Kalıcılık konusunda bir şey söylemem yanlış olur,bir kaç gün sonra bununla ilgili yorumumu editlerim.Nerelerde satılıyor bilmiyorum ama ben Beşiktaş çarşının içinden Ihlamurdere caddesine çıktığım yerlerde bir bijuteriden almıştım.
Sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım.Sağlıcakla kalın..

Edit:Neredeyse 1 hafta olacak,ellerim her gün defalarca suyun içine girip çıkmasına rağmen yeni yeni bozulmaya başladılar ki bu benim için kalıcılık konusunda başarılı olduğu anlamına gelir:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...