28 Mart 2013 Perşembe

Rimel Sorunu

       Kirpikleriniz ben gibi az,ince,kısa ve inatçıysa doğru ürünü bulmak konusunda en az benim kadar deneyimli olduğunuza eminim.Yine de denediklerimi az çok anlatmaya çalışacağım.Buyrun.
Alix Avien mascara longlash.Klasik fırçalı ama ilginç bularak aldığım bir maskaraydı.çünkü içinde minik minik kazak tüyü gibi tüycükler var,kirpiklere yapışıyormuş ve böylece daha uzun görünüyormuş.Külliyen yalan :)
En azından bende bir işe yaramadı.Çok likit olduğundan kirpiklere yapışmıyor dolayısıyla ne hacim ne uzunluk.

Flormar Maxxl volume lash mascara.Silikon fırçalı bu ekonomik ürün sandığımdan daha kullanışlı çıktı.Silikon fırçayı zaten topaklanmayı önlemek ve tek tek ayırmak anlamında daha başarılı buluyorum.Ayırması ve uzatması fena değil ama hacim konusunda aynı performansı gösteremiyor.Fiyatını karşılıyor diye düşünüyorum.
Max Factor.İkisi de aynı,ama alttaki waterproof.Kullandıklarım arasında en iyileriydi diyebilirim.Çabuk kurumaları dezavantaj yani 6 ay dayanmıyor ama uzatma,tek tek ayırma ve hacim çok başarılı.Bu da silikon fırçalı.

Maybelline.Fiyatları gayet ekonomik,lakin beklentiniz yüksek olmasın.Fena değil ama bu da çabuk kuruyor.Uzatma ve hacim performansı da Flormarla hemen hemen aynı.
Loreal Paris telescopic.Topaklanma yapmayan ve kurumayan güzel bir örnek daha.Uzatması çok başarılı ama hacim için aynı şeyi söyleyemem.Yine de asıl amacınız uzunluksa başarılı bir seçim olacaktır.
Max Factorun başka bir serisi.Bu da oldukça başarılıydı ama ince fırça olduğundan fazlaca hacim verdiğini söyleyemeyeceğim.
Ayrıca Clinique için tıklayın.
Bu arada belirtmeliyim,bu rimellerin tümü aynı seri altında farklı ihtiyaçlara göre seçenekler barındıran ürünler.Ben kıvırma özelliği aramıyordum.Bunlar hacim ve uzunluk üzerine örnekler.Deneme imkanınız varsa denemeden almayın derim.Avonun rimellerinin tamamı hikaye.Uzatma ve hacim vermeyi geçtim,renk vermesi bile oldukça zor olan ürünler.
Özellikle yazın renk renk kirpiklerinizle capcanlı bir makyaj uygulaması için bir de bunlar var:
Bunların koyu mavi ve yeşil olanlarını kullandım.Fiyatları çok uygun ve renkleri inanılmaz güzel :)
Tam olarak vaat ettikleri renkleri yakalıyorsunuz sürünce.Kalıcılar,dolgunluk çok başarılı,uzatma da fena sayılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...