12 Nisan 2013 Cuma

Avon Köpük Fondöten

           Fondöten kullanmayı aslında sevmiyorum,cildimde ağırlık yapıyorlar çünkü.Ama cildimin bozulduğu ve kızarıklıklarımın oluştuğu zamanlarda mecbur kalabiliyorum kullanmaya.İşte bu durumda kullanabileceğim tek fondöten bu.En azından daha iyisiyle karşılaşana kadar.Avonun diğer fondötenleri çok yağlı ve ağır geliyor bana,e cildim de zaten yağlı-karma olduğundan iyice çirkin parlak bir görüntü oluşturuyorlar.Ama köpük fondöten öyle mi,asla.Evet varlığını hissediyorum yüzümde ama ağırlık yok.Ayrıca sabahtan akşama kadar en ufak bir yağlı görüntü oluşmuyor,tamamen mat.Kolay uygulama sağlıyor ve dokusu yumuşacık.Kokusu da çok hoş.Kapatıcılık mükemmel değil ama yeterli,yani kahverengi lekeleri ve kızarıklıkları neredeyse tamamen kapatıyor.Cildime tam olarak uyan rengi de buldum.Nude tonu.Fiyatı indirimdeyken 15-16 tl civarı.Nemlendirici sonrasında uygulandığında daha doğal görünüyor.Son resimde elimin üstüne biraz kalınca sürdüm ve dağıtmadım,dokusu ve rengi net olarak görülebilsin diye,dağıtınca belli olmuyor çünkü fotoğrafta.Kalıp gibi durmayan,parlama yapmayan,akmayan ve yumuşak bir fondöten arıyorsanız bir deneyin derim.




2 yorum:

  1. bende de aynı renk tonu var. Çok fazla kuru nemlendiriciyle karıştırıp sürüyorum doğal duruyor .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendiriciyle birlikte uygulayınca daha doğal duruyor gerçekten:) seviyoru kendisini,indirimdeyken de yedekledim hemen:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...