14 Nisan 2013 Pazar

Avon Magix Transparen Fondöten

               Benim elimdeki minik deneme boy.İpeksi ve yumuşacık bir fondöten.Aslında fondöten gibi değil,matlaştırıcı gibi.Çünkü tamamen renksiz ve matlık sağlıyor.Spf 20 güneş koruma faktörü içeriyor.Cildinizde kızarıklık ve leke bakımından çok fazla kusurlarınız yoksa tek başına kullanabileceğiniz gibi fondöten altına makyaj bazı olarak da kullanılabilir.Cilde uygulandığında geniş gözenekleri ve minik pürüzleri kapatıyor ve mat bir görüntü oluşturuyor.Ben kokusunu da çok seviyorum.Ama maalesef tek başına kullanabileceğim bir ürün değil,yine de güneş kremi sürmektense bunu sürmek parlamayı önleme açısından daha avantajlı.

2 yorum:

  1. Bende daha çok allık altına sürüyorum renk ortaya çıksın diye çok hoş oluyor. Bu malzemeyi kullandığım zaman sivilce sorunum çıkmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baz görevi gördüğü için hem rengi canlandırıyor hem kalıcılığı artırıyor.Uzun süre düzenli kullanmadığım için sivilce üzerine etkisini bilmiyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...