29 Nisan 2013 Pazartesi

Avon Solutions BB Krem

               Bendeki renk light tonu.Bu kremin tanıtımını Garnier BB kremleriyle kıyaslayarak yapacağım.Avon ilk kez bb krem çıkardı,hemen almazsam olmazdı:)Fiyatı 27 lira ancak k6 kataloğunda %50 indirimli.Bendeki light rengi,Garnierin ilk çıkardığı bb kremin light tonuyla sonradan yağlı ciltler için çıkardığı bb kremin light tonu arasında bir rengi var ki benim ten rengimle güzel uyum sağladı.Açık buğday tenliler için ideal ama geniş bir kitleye hitap edecek bir tonu var,cilde oturuyor yani.Kıvamı yine Garnierin iki bb kremi arasında,ne çok akışkan ne de katı kremsi yapıda.Kıvamını sevdim,sürüşü rahat(oto reklamı gibi oldu:) )Kapatıcılık Garnierinkilerden çok çok daha az,renkli nemlendirici kadar kapatıcılığı var.Kızarıklıkları kapatmada ve ton farklılıklarını gidermede başarılı yine de.Spf 15 içeriyor.Glowy bir bitiş sağlıyor,sağlıklı bir parlaklık sunuyor ama benim gibi yağlı bir cildiniz varsa bu sağlıklı parlaklık yalnızca ilk yarım saat sürecektir,sonrasında yağlanmaya başlıyor:)Dediğim gibi Garnierlerden daha hafif yapıda,renkli nemlendirici gibi.30 mllik basık tüp şeklinde ambalajıyla taşıma kolaylığı sağlıyor.Hipoalerjenik.Yani hassas ciltler için uygun.
              Açıklaması da şu şekilde:
Nazik Beauty Balm krem besleyici jujube(hünnap)meyve özü ile formüle edilmiştir.Antioksidanlar,vitaminler ve mineraller ile geliştirilmiştir.Ultra hafif dokulu balm cildi nemlendirilmiş hisli,tazelenmiş ve sağlıklı görünümlü bırakmaya yardım eder.Doğal görünümlü ve parlak bir bitiş sağlarken,cildi hafifçe tonlandırarak ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü hafifletmeye yardım eder.Tamamen doğal görünen ve hissedilen kusursuz bir cilt görünümü yaratarak cildin daha parlak ve düzgün tonlu görünmesine yardım eder. Açık ila orta tonlu ciltler için mükemmel kapatıcılık sağlar.Tüm cilt tipleri için uygundur.Dermatolog tarafından test edilmiştir.Komedojenik değildir(gözenekleri tıkamaz).Spf 15 güneş koruması içerir.
            Mükemmel kapatıcılık dışında gözle görülür tüm etkileri söyledikleriyle uyuşuyor.Kokusu bana rahatsız edici gelmedi ama tercih etmeyenler olabilir.
            Yani yağlı cilt yapısına sahipseniz seveceğinizi sanmıyorum,ama kuru ciltlilerin severek kullanacağını düşünüyorum.
            Deneyenlerin yorumlarını da bekliyorum:)

6 yorum:

  1. Ben de bu ürünü araştırıyordum. Çok faydalı ve aydınlatıcı bir yazı olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,biraz olsun fikir verebildiysem ne mutlu bana:)

      Sil
  2. Ben 13.50 liraya siparis etmistim ama sence iptal etmeli miyim isime yarar mi Tbolgem yagli ama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlıysa çok rahat kullanabileceğini sanmıyorum,en azından pudra uygulamak gerekecektir.Hemen hemen aynı kapatıcılıkta,hatta bir tık daha iyi maybelline dream fresh bb kremi deneyebilirsin,benim de t bölgem yağlı ama çok sorun yaratmnadı,çok da doğal duruyor

      Sil
  3. Benim cildim bayagi bir kuru goz alti morlugum icin almayi dusnunuyorum sivilce siyah nokta felan yok zaten.dogal etki yarattigi icin almak istedim kapaticilarla bir turlu kapatamadim bu urun guzele benziyor sence almali miyim bir de bir urun daha gordum yeni sanirsam extra lasting likit fondotenmis ismi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz çevresi için bb krem ya da fondötenlerin uygun olduğunu düşünmüyorum,ama ben de zaman zaman göz çevreme de yedirerek sürüyorum:) morluklar için likit kapatıcılar daha etkili olacaktır,kapatıcılık etkisi çok olan bir krem değil çünkü bu. ekstra lasting likit fondöteni denemedim hiç o yüzden yorum yapamıyorum..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...