29 Nisan 2013 Pazartesi

Avon Speed Dry Hızlı Kuruyan Oje Suddenly Sunny

                Flaşlı ve flaşsız çekimlerde gördüğünüz oje hızlı kuruma özelliğine sahip açık renk bir oje olduğundan sürmesi ızdırap:) Fırçası geniş ama daha sürerken kuruduğundan oldukça zorluk çıkarıyor.Bir de açık renk olunca çizgi çizgi görüntü can sıkıcı.Resimlerde de çizgiler belli ki bu 3. kat olmasına rağmen böyle:)
               Oje simli ama sarı olduğu için tırnakta yoğun simli durmuyor,mata yakın bir görüntüsü var.Ama sarı oje almamın asıl sebebi farklı olduğu için çok da dert etmedim çizgi ya da çok hafif parıltıları.
               Yakında bal arısı tırnaklarla sizinleyim:)


3 yorum:

  1. Bu senenin rengi sarı :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzeetlerle ilgili paylasım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,uğradım sana da,yararlı hoş bir blog olmuş ben de izleyicinim:)

      Sil
    2. Teşekkürler canım:)Her zaman beklerim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...