12 Nisan 2013 Cuma

Belleza Kaş&Kirpik Bakım Yağı

            
Online alışveriş sitesinden bir kaç ay önce indirimli olarak aldığım ürünü hiç düzenli kullanmadım:) Yani maksimum düzenli kullanma sürem 1 haftadır.Ama ne zaman kullansam kirpiklerimin daha az döküldüğünü hissediyordum.Rimelin daha güzel durduğunu hissediyordum.Acaba psikolojik mi diye düşündüm ama sanmıyorum çünkü kirpiklerim konusunda en başından beri çok umutsuzdum,yağ ne kadar etkili olabilir ki düşüncesiyle başlamıştım.Ürün bu cici ahşap kutu ve mantar tıpasıyla oldukça da doğal ve çekici görünüyordu.Ürünün açıklaması şöyle:
Saç bakım yağını zenginleştirerek çörek otu yağı,susam yağı ve buğday yağını bolca kullandık,Organik zeytinyağı ve %100 doğal yağlar alt zeminde temel oluşturarak tüm tüy köklerini besledik,her derde deva sarımsak özünün kuvvetine kuvvet kattık.Stresten uzak kaşlar yay,kirpikler ok..İçindekiler:Organik zeytinyağı,ayçiçeği yağı,hint yağı,doğal e vitamini,gül ağacı yağı,kayısı çekirdeği yağı,avokado yağı,susam yağı,çörekotu yağı,argan yağı,buğday tohumu yağı,çuha çiçeği,üzüm çekirdeği yağı,jojoba,macadamia,antep fıstığı,kuşburnu,tatlı badem,ceviz yağı,aromaterapik esansiyel yağlar,sarımsak.
Gördüğünüz üzere tamamen doğal içeriklerden oluşuyor.Bitkisel yağ kokulu,hafif bir kokusu var.Rimel altına da uygulanabilirmiş ama ben sadece gece yatmadan uygulamayı tercih ettim hem rimel akar hem de yağlı görünür diye.
Şirin ahşap kutunun içinden kaş ve kirpik için ayrı ayrı tüpler çıkıyor.Uygulama başlıkları oldukça kullanışlı.
             E doğru düzgün kullanmamışsın bize niye anlatıyorsun diyebilirsiniz tabi:)Anlatıyorum çünkü en az 1 ay boyunca düzenli kullanmaya karar verdim ve iki haftada bir fotoğraflarla burada paylaşacağım.Bugün ilk olarak sürdüm ve hemen fotoğrafını çektim,yani kirpiklerimin ilk ve son hallerini 2 hafta ve 1 ay sonunda karşılaştırmalı olarak görebilirsiniz.Zamanı geldikçe yazıyı güncelleyeceğim.Eğer çok net sonuçlar görebilirsek kullanmaya 1 aydan sonra da devam edeceğim.Buyrun kirpiklerim:
Gördüğünüz gibi kısa,cansız,seyrek ve ince kirpiklerime ve seyrek kaşlarıma ne kadar etki eder bilmiyorum,ama umudumu yitirmiyorum:)
Sevgiyle kalın..
Edit(3 Mayıs):
İki hafta dedim,üç hafta oldu:) Evet 3 hafta boyunca 1-2 ihmal dışında düzenli olarak kullandım.Her iki kolaj da sol gözüm,keşke sağ gözümle yapsaymışım,çünkü sağ gözümün kirpikleri birazcık daha uzun olduğu için fark daha net belli oluyor,önceden de biraz daha uzundular zaten sola göre,ama bence az da olsa bunda da fark var.Öyle çok asimetrik sanmayın iki gözümü,ancak yakından bakınca anlaşılıyor ama yine de sağ kirpiklerimi daha çok seviyorum:)Rimel sürerken fark öyle belli ki..Ayrıca 3 haftadır toplasanız 3 tel kirpik dökülmüştür,her gün rimel sürmemi göz önünde bulundurursak bu rakam benim için mükemmel,öncesinde özellikle makyajı çıkarırken her birinden 3er kirpik kopardı neredeyse.Zaten az,üzülüyordum iyice.Bu bile kullanmaya devam etmem için yeterli,ama ben hala çoğalacaklarını ve uzayacaklarını düşünüyorum..Bir kaç hafta sonra yeniden editleyeceğim.Görüşmek üzere..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...