11 Nisan 2013 Perşembe

Bvlgari Omnia Amethyste

                   3 yıl önce Sephorada denediğimde nostalji yaşamıştım kendi kendime ve bu benim olmalı demiştim:)Çünkü lisedeyken Avonun Lyrical isimli parfümünü kullanmıştım ve bu onu andırıyordu.Avon o parfümü kaldıralı yıllar oldu,çıksa 10 tane falan alırım herhalde:)
                   Açılışı greyfurt ve yeşil notalar oluşturuyor.Ben yeşil notaları alamıyorum ama hafif bir ekşilik söz konusu ki bu greyfurtun etkisi olsa gerek.Öyle rahatsızlık veren ya da bozulmuş hissi yaratan bir ekşilik değil ama,mor çiçekleri ferahlatan bir ekşilik olmuş.Kalp notaları iris ve gül oluşturuyor.Gül değil ama iris belirgin,kremsi ve aynı zamanda tozlu bir havası var.İçinde var mı bilmiyorum ama ben menekşe kokusu da alıyorum hafif hafif.İddialı bir parfüm değil,romantik ve enerjik bana göre.Kapanışta kediotu ve odunsu notalar yer alıyormuş.Kediotunun kokusunu bilmiyorum ama en ufak bir odunsu notayı hissedemeden uçup gidiyor parfüm tenimden.Sorun da bu,parfümden oldukça hoşlanmama rağmen 1 saat anca kalıyordur tenimde.Bu kadar uçucu olması fiyatını hak etmiyor,EDPsi var mı bilmiyorum varsa bir dahaki sefer onu almalıyım.Parfüm 65 ml ama sık sık kullanmaktan kısa sürede bitiyor.Ferah,yazlık ve baharlık bir koku.Almayı düşünüyorsanız önce mutlaka deneyin ve teninizde kalıcılığını test edin,umarım siz şanslısınızdır:)
Benzer koku önerileriniz varsa lütfen paylaşın.Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...