12 Nisan 2013 Cuma

Casuelle Makyaj Paleti

             Gratisten yanlış hatırlamıyorsam 35 tl civarı bir miktar ödeyerek almıştım.Renkleri çok hoş ve çeşitli çünkü.Ama kalitesi için aynı şeyi söyleyemem.Fırçaları çok kötü ki zaten iyi olmasını beklemiyordum.Pudraları hiç kullanmadım tenime koyu geleceği için.Resimde renkler baz üzerine uygulandı,bazsız uygulama çok zor,pigmentasyon çok iyi değil çünkü.Özellikle açık renkler pek bir işe yaramıyor baz üzerine uygulansa da.Her rengi göstermeye gerek duymadım,bir kaç tane kullanılabilir olanları göstermek istedim.Baz üzerine uygulasanız da bir kaç kere üstünden geçmeniz gerekiyor ki renkler belli olsun.
            Allıklardan en doğal duranı 17 numara.Rujlarını da pek kullandığım söylenemez çünkü çok yağlılar ve hemencecik silinip gidiyorlar,renk gidiyor geriye yağlı dokusu kalıyor:)Renkler genel olarak mat sayılır,hepsinin içinde çok az ve minik simler var ama sedefli ya da simli bir görünüm yaratmıyorlar,mat duruyorlar.Genel olarak yeşil,mavi ve siyah tonları daha parlak duruyor.İyi bir palet alana kadar bununla idare edeceğim artık:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...