11 Nisan 2013 Perşembe

Crystal Body Deodorant Stick

            Roll on deodorantların ne kadar zararlı olduğunu duymuşsunuzdur,içeriklerindeki alüminyum bileşenleri cilt altında birikerek kansere,özellikle de meme kanserine neden olduğu kanıtlanmış.Alüminyum içermeyen rollonların olduğunu duymuştum ama hiç denk gelmedim.Yine Gratiste gezinirken bu ürünü görünce hemen sepete ekledim çünkü parfüm,paraben ya da alüminyum bileşenleri içermiyor.Parfümsüz stik deodorant nasıl mı oluyor?Tabiki mineral tuzlarından. Resmini görelim:
Kaya tuzu görünümünde sert bir stik bu.Tanıtımı şu şekilde:
Crystal Body Deodorant,kötü koku oluşumuna neden olan bakterilere karşı %100 doğal mineral tuzlarından oluşan görünmez,koruyucu bir bariyer sağlayarak kötü koku oluşumunu engellemeye yardımcı olur.Parfümsüzdür,yapışmaz,leke bırakmaz,beyaz iz bırakmaz,hem kadın hem erkek kullanımına uygundur.Ürünün üst kısmını hafifçe ıslatın ve kol altına ve ya ayak tabanına uygulayın.Temiz cilde uygulanmalıdır.
Ürünü denedim ve beğendim.Terlemeyi önlemiyor,zaten öyle bir iddiaları da yok,ama kötü koku oluşumunu engelliyor.Zaten kötü koku yapan ter değil,terle birlikte üreyen bakteriler olduğu için belli ki bakterileri baskılıyor.Roll on deodorant ya da stickleri kendim kullanmadığım gibi çevremdekilere de kullandırmıyorum,lütfen siz de bu tarz ürünleri satın alırken içeriklerine dikkat edin ve sağlığınızı düşünün.Hoşçakalın..

3 yorum:

  1. Bu yazı şu sıralar tam aradığım yazı gerçekten :))
    Ama hiç görmediğim ve duymadığım bir marka nerelerde bulunur bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratisten almıştım canım.nerede yaşıyorsun?her ilde yok gratis çünkü?

      Sil
  2. bende kullandım kesinlikle ter kokusunu engelliyor. Harika ve fiyat olarak da uygun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...