2 Nisan 2013 Salı

Daylong Actinica Güneş Kremi

Bu ürün de doktor tavsiyesi üzerine alınmış bir güneş kremi.Cilt kanseri hastalarının ve yüzünde estetik operasyon geçirenlerin kullanabileceği kadar yüksek koruma faktörlü bir ürün.Burun estetiğimden sonraki yaz  özellikle tüm gün güneş altında kalacağım  arazi çalışmaları sırasında kullanmıştım.Çok akışkan bir yapıda değil ve kullanımı biraz zaman alıyor ama korumasından son derece memnun kaldığım bir krem.Ayrıntılı bilgiyi ŞURADA bulabilirsiniz ama ben kısaca özetleyeceğim.Deri kanseri ve güneş alerjisine karşı etkisi kanıtlanmış olan krem,suya dayanıklı ve UVA aralığında resmi Avustralya standartlarına uygun formulasyona sahip.Her sabah,güneşe maruz kalacak alanlara diğer kozmetik ürünlerden ve güneşe çıkmadan en az 20 dk önce uygulanmalı.Akne,alerji,cilt kanseri,estetik müdahale gibi hassasiyeti fazla ve problemli ciltlerin kullanımı için üretilmiş.Suyla teması 40 dkyı geçmediği sürece günde 1 uygulama yeterli.
Gelelim kişisel yorumlarıma.Hafif parlama yapıyor ama bu yağlı bir parlaklıktan ziyade sağlıklı bir parlama ve rahatsız edici boyutta değil.Yüzümde varlığını hissedebiliyorum,la roche posay kadar hafif değil ama koruyuculuğu çok başarılı.Bunu yüzümden çok omuzlarımdan anladım,yazın ortasında sabah 9 akşam 7 arası 1 hafta boyunca güneşe direkt maruz kalmama rağmen çok çabuk bronzlaşan vücudum sadece hafif bir renk tonu yaratmıştı ve kısa sürede de geçti.Bronzlaşmayı seviyorsanız kesinlikle size göre değil,ama yine de sağlığınızı göz ardı etmeyin derim.Sağlıklı bir yaz sizinle olsun..

6 yorum:

  1. Annem çok seviyor bu markayı ve başka markadan asla güneş kremi almaz :)Takık resmen bu markaya :)
    Arazi çalışması derken? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mühendislik öğrencisiyim,topoğrafya dersinin arazi çalışması bahsettiğim:)

      Sil
    2. bizde de varda ondan sordum ^^

      Sil
    3. Hem eğlenceli hem yorucu bir süreç:)bölümün jeodezi mi inşaat mı?

      Sil
    4. jeodezi :)
      Evet haklısın :)

      Sil
  2. Daylong Güneş kremi ben de kullanıyorum bayağı bir uzun süredir. Güneş kremleri içerisinde bence en başarılı olanı. Daylong tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...