19 Nisan 2013 Cuma

Down Under Natural's Argan Oil Saç Bakım Kremi

                  Son zamanlarda bolca reklamlarıyla karşılaştığımız Down Under Natural's Argan Oil ürünlerini denemeden olur mu?Olmaz.Zaten bir şeyin içinde argan yağı varsa o benim olmalı:)Yine de önce deneme boyuyla başlamak gerek diye düşünerek Gratisten kapıverdim bir tane.Saçlarım kolay yağlanan yapıda,ince telli ve dalgalı olduğu için sadece saç kremini denemek yeterliydi benim için çünkü yağlı yapısı her şampuanı kolay kolay kaldırmıyor.Saç kremlerini sadece saç boylarına ve uçlarına uyguladığım için yağlandırma problemi yaşamıyorum.Saç kreminden beklentilerim ise,biraz yoğun kıvamlı,daha doğrusu yağlı denebilecek derecede kremsi yapıda olması ve dalgalarımı belirginleştirmesi,taramayı kolaylaştırmasıdır.E tabi güzel kokması da olmazsa olmaz bir kriter.
                 Şimdi bu kremde karşılaştığım artı ve eksilere geçelim.Kokusu çok güzel bir kere.Güzel yumuşatıyor ve ağırlık yapmadan taramayı kolaylaştırıyor, güzel de bir parlaklık sağlıyor.Ama argan yağı dolayısıyla beklediğimin aksine çok hafif yapıda,neredeyse şampuan akışkanlığında ve kolay durulanıyor.Bu özellik eminim bir çok kişi için tercih sebebidir,ama dediğim gibi ben daha kıvamlı,yağsı,akışkan olmayacak derecede yoğun kremleri tercih ettiğim için bana çok hitap etmedi.Saçlarım elektriklenmeye meyilli olduğu için yatıştırıcı etkisi olmadı ki zaten öyle bir iddiası da yok:)Tabi serinin diğer ürünleriyle kullanımında elbette daha etkili sonuçları olacaktır.
                 Üstelik paraben de içermiyor:)Eğer kırılgan ve yıpranmış saçlarınız varsa ve hafif dokulu hoş kokulu bir saç kremi istiyorsanız denemelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...