4 Nisan 2013 Perşembe

Ecotools Airbrush Concealer

       Bir süredir eksik makyaj fırçalarımı tamamlama isteği duysam da ne fırsatım ne de imkanım olmuyordu.Bugün Gratiste gezinirken hakkında bir fikrim olmayan bu markaya rastladım ve denemeye karar verdim.Fırça rastgele alınabilen bir şey değil çünkü,yumuşak olması gerek,temizleme ya da kullanım sonucunda formunu yitirmemesi gerek,kıllarını dökmemesi gerek,kolay uygulama sağlaması gerek gerek de gerek işte..
      Ve ben bu fırçaya bayıldımm!
      Anneler günü indirimini bekliyorum ki diğerlerini de mutlaka alıcam:)
      Eve gelir gelmez yaptığım araştırmaya göre de bir çok blog sahibesi bu ürünü test etmiş ve onaylamış:) Memnun kalmayan görmedim.Kıllarının dökülüp dökülmediğini henüz denemedim ama herkes dökülmediği konusunda hemfikir.İnanılmaz yumuşak ve doğal malzemelerden üretilmiş,bambusever biri olarak ambalajıyla dikkatimi ilk çeken ürün oldu zaten alışverişte.Aşağıya resmini koyduğum fırçayı göz makyajında gölgelendirici ya da kapatıcı olarak kullanmayı düşünüyorum.Diğer fırçaları da aldıktan hemen sonra yorumlayacağım.
Fiyatı 10 tl.Kalitesine göre oldukça uygun olduğunu düşünüyorum.
Edit:Ne uygulamada,ne yıkama esnasında kılları dökülmüyor ve formunu kaybetmiyor,test ettim onayladım:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...