15 Nisan 2013 Pazartesi

Ecotools Foundation Brush

              Daha önce bu markanın kapatıcı fırçasını almış ve memnuniyetimi anlatan bir yazı yazmıştım.Onu aldığım gün gözüme kestirdiğim fondöten fırçasını da almış bulunmaktayım.Yumuşacık ve sık dokulu bu fırça da en az kapatıcı fırçası kadar cici.Bambu sapı ve hayvanlara zarar verilmiyor olması sevilmeyecek gibi değil.Ambalajı da baştan sona dikişli olduğu için sizden başkasının onu elleyip incelemiş olma ihtimali yok ki bence bu çok güzel:)Ancak keserek açabiliyorsunuz ambalajı ve kestiğiniz yerin hemen altında açılır kapanır şerit yer alıyor.Fırçanın performansına gelirsek,daha önce fondöten ya da bb kremleri fırçayla uygulamadığım için biraz bocaladım açıkçası.Çünkü elle yeterince homojen dağıtabiliyordum ve aynı homojenliği fırçada yakalayamam gibi geliyordu.Ama elle sürmekten çok daha rahat olduğu bir gerçek.Homojenlik yakalanıyor yakalanmasına ama yer yer,özellikle burun üstü gibi kemikli bölgelerde çok ince fırça izleri olabiliyor ki iki üç fırça darbesiyle dağıtılabildiği için çok da sorun değil.Fondöteni emmediği için kolay dağıtılıyor.Henüz yıkamadım ama daha önceki kapatıcı fırçasını yıkamıştım ve bir bozulma ya da dökülme gerçekleşmemişti,bunda da öyle bir sorunla karşılaşmayacağıma eminim.Sevdim ben bunları:)Fiyatı ise15 lira ki performansına göre uygun bir fiyat olduğunu düşünüyorum.Ecotools alışverişine tam gaz devam:)
Edit:defalarca yıkamama rağmen en ufak bir bozulma,en ufak bir kıl dökme olmadı:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...