10 Nisan 2013 Çarşamba

Garnier BB Krem Karma/Yağlı Ciltler İçin

           
            Garnier'in ilk çıkan BB Kremiyle ilgili bir yazı yazmıştım,orda da belirtmiştim ağırlık yaptı,parlama yaptı ama rengi çok güzel diye.Sonra koşa koşa bu yeni seriyi almaya gittim çünkü hakkında oldukça güzel yorumlar yapılıyordu.Ve evet,gerçekten de ilk bb kremi gibi yağlı bir his bırakmıyor,kapatıcılığı yine başarılı,bütün gün yüzümde kalmasına rağmen sadece akşama doğru burun bölgemde hafif bir parlama oldu ki bu performans bile yeterince başarılı bence.13-14 liralık bir üründen beklenenden fazlasına sahip yani.
           Ama,çok çok üzüldüğüm bir nokta var ki o da renkleri.İlk kremin açık tonu yüzüme cuk oturmuştu renk olarak.Yeni serinin açığı açık koyusu da çok koyu durdu.Önce koyusunu almıştım,yüzüme sürmemle çıkarmam bir oldu çünkü sadece kafamı solaryuma sokup çıkarmışım gibi korkunç bir ton farkı oluştu.Sonra açık rengini aldım,onu sürdükten sonra da uykusuz ve hasta gibi bembeyaz bir suratım oldu.neyse ki yarım saat kadar sonra renk biraz daha oturunca çok göze batmıyor,orta ton kadar kullanılamaz değil benim için ama yine de memnun kaldığımı söyleyemem.Bu sefer iki tonu karıştırarak sürdüm.Azimle devam ediyorum yani uygun rengi yakalamak için:)Cilt rengime daha yakın bir ton elde ettim ama yine de ilk kremin açık tonunun uygunluğu kadar olmadı.Neyse rengi yakaladım ama bu sefer de öyle yoğun bir pigmentasyon oldu ki,kapatıcılık kusursuz.Fondöten derecesinde.E iyi ya daha ne istiyorsun diyebilirsiniz.Ama işte bu sefer de fondöten gibi kalıp gibi bir görüntü oluşması hoşuma gitmedi.Yine sadece köpük fondötenim aynı görevi görüyordu diye düşündüm.
           Velhasıl buradan sorumlulara sesleniyorum,lütfen bu güzel ürünün farklı renk seçeneklerini de sunun bize,kutu kutu alır bayıla bayıla kullanırım:)
           BB krem arayışlarım bitmeden CC kremlere de el atabilirim hadi hayırlısı..
           Özellikle karma/yağlı cilde sahip olanlar bu konudaki görüşlerini ve önerilerini paylaşırsa sevinirim:)
           Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...