19 Nisan 2013 Cuma

Garnier Esas Bakım Vitamin İçeren Rahatlatıcı Tonik


                Henüz yeni bitirdiğim ve fotoğraflamayı unutarak attığım için internetten bulduğum resimde gördüğünüz toniği 10 liraya almıştım.Bir tonikten beklentilerim çok yüksek olmadığı için herhangi bir tonik de işimi görür diyerek, bir probleme yönelik tonik seçmektense daha genel,hassas ciltler için canlandırıcı rahatlatıcı bir tonik hem tahriş etmez hem de rahatsızlık verici olmaz diye düşünmüştüm.Zira tahriş de etmedi rahatsızlık da vermedi.Parfüm,alkol ve renklendirici içermemesi de büyük bir artı zaten.Çok hafif varla yok arası kokusu olan,su gibi bir ürün.En ufak bir kızarıklık,yanma,irritasyon yapmıyor.Termal su gibi bir şey yani.Toniği gece yatmadan önce kullandığım için yağlanmaya etkisi ne olur bilmiyorum,ama cildi yumuşattığı bir gerçek.
                Eğer sizin de bir tonikten yüksek beklentileriniz yoksa,mümkün olduğunca cilde uyumlu,yumuşak yapılı,koku-alkol gibi rahatsızlık verici etkenlerden uzak,günlük bakım rutinine dahil olsun diye ya da bir cilt probleminiz olmadığı için sadece rahatlatsın yeter diyerek  almak istediğiniz bir tonik varsa,o tonik bu toniktir.Tonik tonik tonik bin kere tonik dedim kusuruma bakmayın anca bu kadar anlatabiliyorum:)
               Bol bakımlı günler..

               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...