12 Nisan 2013 Cuma

Garnier Saf ve Temiz Nemlendirici Bakım Kremi

            Garnier cilt problemlerine karşı günlük nemlendirici bakım kremi aslında krem değil jel.Yine Gratisten 10 liraya almıştım.Hafif bir nemlendiriciye ihtiyacım vardı,yağlandırmamalıydı,parlatmamalıydı ve en önemlisi sivilce ve kızarıklıklara neden olmamalıydı.Ürünün açıklamaları şöyle:
Garnier Saf &Temiz sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinkoyu,bakterilere karşı özelliği ile bilinen salisilik asiti ve ferahlatıcı ve cildi düzgünleştirici özelliği ile bilinen doğal okaliptüs özünü seçti.
Garnier Saf&Temiz günlük nemlendirici bakım benim için uygun mu?
Evet,eğer stres,hormonal değişiklikler ve kirlilik cildinizin dengesini bozuyorsa,tıkalı gözenekler,yağlanma gibi cilt problemleri yaşıyorsanız,cildiniz yağlı ve karmaysa uygundur.
Farkı nedir?
Çift etkili kombine bakım;
-Cildi tahriş etmeden düzgünleştiren formülü ile günden güne cilt problemlerine karşı savaşmaya yardımcı olur.
-Daha yumuşak bir cilt ve gün boyu süren rahatlık hissi için cildinizi nemlendirir.
Nasıl etki eder?
Temizleyici ve düzenleyici etkileri ile bilinen salisilik asit ve çinko içeren formülü,cilt problemlerine karşı savaşmaya ve tekrar oluşumları önlemeye yardımcı olur.Hafif ve yağsız dokusu cildi nemlendirmek,gözenekleri sıkılaştırmak ve homojen bir cilt dokusu elde etmek için cilde hemen nüfuz eder.
Nasıl kullanılır?
İyice temizlenmiş ve kurulanmış cilt üzerine,yüzünüzün tamamına sabah akşam uygulayın.Mükemmel bir makyaj tabanı oluşturur.
            Memnun kaldım mı,evet,fena değil,ama bir daha alacağımı sanmıyorum.Kokusu pek hoş gelmedi bana,talcid çiğneme tabletinin kokusuna benziyor:)Sivilce ya da kızarıklık yaratmadı,mat bir görünüm sağladı,hafif bir dokusu var ve hemen kuruyor.Emiliyor demedim dikkat edin,kuruyor dedim çünkü emilmiyor,cilt yüzeyinde incecik bir tabaka halinde kuruyor ki bu da pek tercih ettiğim birşey değil.Yüzümde varlığını hissettiğim krem ve fondötenlerden hoşlanmıyorum,daha önce de belirtmiştim.Ama canlı bir görünüm sağlıyor ve bir süre sonra kötü kokusu uçup gidiyor.Yine de bir TBS Seeweed Mattifying Day Cream  değil:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...