14 Nisan 2013 Pazar

Innova Cooked Eyeshadow Terracotta Far

                T 106 siyah renk.Bol simli farın resmi sitesindeki ürün tanıtımı şu şekilde:
Ultra violet ışınlarını engelleyici,antioksidan içeriğe sahip,ipeksi dokulu,ıslak ve kuru uygulanabilen terracotta Innova göz farlarımız ışıltılı,moda renklerde gün boyu kalıcıdır.
                Elimde rengi biraz açık çıkmış,ben bu farı eyeliner fırçasıyla kuru olarak liner olarak kullanıyorum.Likit liner kadar koyu olmasa da pigmentasyonu başarılı ve oldukça kalıcı bir ürün.Kutusunda çok simli görünüyor,liner olarak kullanınca simleri yok denecek kadar az ama ıslak ya da far olarak kullanırsanız bol simli.Renk akma bulaşma yapmıyor ama simler dağılıyor.Yine de yumuşak yapılı dayanıklı bir ürün diyebilirim.
                Kabının bu kadar tozlu ve simli görünmesinin ise tek sorumlusu benim.Far bombeli yüzeyli yapıdaydı,ben de çantada makyaj çantasına koymadan taşıdığım ve çantamı hor kullanıp ordan alıp buraya attığım için bombeli kısmı kırıldı ve kabıyla aynı seviyede düz yüzeyli bir far oldu:) Yine de korkumdan taşımıyorum artık çantada.Neyse laf kalabalığı yaptım tavsiye edebilirim gönül rahatlığıyla:)
               Innova nerelerde satılıyor bilmiyorum ama ben YKM mağazasından almıştım.Detaylı bilgiyi resmi sitesinde bulabilirsiniz.Resmi sitesi için tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...