14 Nisan 2013 Pazar

Innova Makyaj Fırçaları

                Çok sevdiğim Innova fırçalarımı 4 yıldır severek kullanıyorum.YKM mağazasından set halinde oldukça iyi bir fiyata almıştım,yanlış hatırlamıyorsam 5li set 30 lira civarıydı,indirimde miydi neydi artık hatırlayamıyorum.Bir tane de kaş kirpik fırçası vardı ama ben onu kitaplıktan düşürünce sapıyla baş kısmı ayrıldı.Ama buradan sağlam olmadığı fikrine kapılmayın,4 yıldır defalarca kere yıkamama ve yüz milyonlarca kez kullanmama rağmen tek kıl döktüklerini görmedim,formları hiç bozulmadı.Oldukça yumuşak yapıdalar,allık-pudra fırçası renkleri güzel tutuyor ve rahat bir uygulama sağlıyor,çok sıkı kıl yapısı yok ama yine de kullanışlı.Aplikatörünün bir numarası yok aslında,bildiğimiz herhangi bir aplikatör ama başlığı hiç çıkma ya da gevşeme yapmadı.Açılı liner fırçasında da hiç açılma genişleme olmadı,sıkılığı da ideal.Far fırçası da aynı şekilde sağlam ve sıkılığı fena değil.Üstelik kendi kılıflarını kaybettiğim için makyaj çantamın içinde defalarca yanımda taşıdım ve Nuh diyorlar peygamber demiyorlar:)Kısacası bu fiyattan bulabiliyorsanız kaçırmayın derim,denk gelirsem devamını da alacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...