14 Nisan 2013 Pazar

Innova Unislim LongLasting Pencil

               Hiç sevmediğim göz kalemlerinden biri daha.Innovanın başarılı makyaj fırçalarına karşın kaleminin bu kadar sert ve renk performansının bu kadar düşük olması beni şaşırttı açıkçası.Anti aging ve anti radical olduğunu belirtmişler.Göz kaleminin anti aging olması benim için çok kritik değil,ama eğer anti radical'den kasıt ciltteki serbest radikalleri nötralize etmesiyse tercih sebebi olabilir.Eğer başka bir şey ifade ediyorsa da ben bilmiyorum bir fikriniz varsa lütfen paylaşın:) Göz sağlığı elbette ki çok önemli ama kalem seçerken sağlık unsurlarına o kadar dikkat edeceksem Clinique gibi bir markayı tercih eder çok daha fazla para öderim ama göz kaleminde sağlık kadar uygulama kolaylığı ve renk kalitesi de arıyorsak ki elbette arıyoruz,o ürün bu ürün değil:) Sert ve renk performansı düşük dedik,elimde gördüğünüz rengi elde edene kadar 4 kere falan çizdim herhalde,üstelik isminde belirtildiği gibi kalıcı da değil.Uçup gidiveriyor:)Boşverin Flormar daha iyi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...