12 Nisan 2013 Cuma

L'action By Mediatic Labs Pore Reducing Cream

              L'actionun bu  kremini Gratiste görüp almıştım.Özellikle yanaklarımın burnuma yakın kısımlarında belirgin gözeneklerim olduğu için gözenek sıkılaştırma iddiasını hak edip etmediğini merak etmiştim.Krem şu:
Güzel kokulu bir ürün.Neutrogena'nın pembe greyfurt kokulu serisinin kokusuna benziyor.Dokusu güzel,cilt tarafından hemen emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor.Bir miktar sıkılaştırıcı etkisi var,evet.Ama öyle aman aman gözeneklerim de nereye gitti dedirtecek bir durum söz konusu değil.Bununla birlikte cildimde minik minik pürüzlere neden oldu,tam sivilce gibi değil de pürüz ve pütürcükler işte.Dolayısıyla dezavantajları avantajlarının önüne geçti ve bıraktım.Ama bir şans daha vermeyi düşünüyorum,daha kapsamlı bir cilt bakımı uygulamasının içinde düzenli olarak kullanırsam belki daha farklı bir sonuç elde edebilirim.Şimdilik rafları bekliyor.Önerir miyim,emin değilim.Çok daha gözle görülür etkiler yaratan ürünler varken uğraşmaya değmez diye düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...