15 Nisan 2013 Pazartesi

L'occitane Cooling Hand Cream Jel/Ferahlatıcı El Kremi

               Bu metalik tüplü güzel kokulu jelle limango box kutum sayesinde tanışmıştım.Limon ve limon çiçeği kokuyor ki normalde çok sevdiğim kokular değildir,limon kolonyasından falan hiç hazzetmem ama bu jelin ferah kokusunu ve hissini çok sevdim.Yine de çiçek ya da meyve kokulusunu tercih ederim.Ama zaten el kremlerinden beklentilerim çok yüksek olmadığı için 20-30 lira vermeyi de gereksiz buluyorum.Arkonun 1 liralık tüp kremleri ya da Bebak'ın minicik acıbadem kremi de işimi görüyor ki kokusu da çok hoş zaten:)
               Neyse jelimiz hemencecik emiliveriyor cilt tarafından,bu çok güzel bir şey,ve serinlik hissini yaşıyorsunuz gerçekten.Resmi sitesindeki açıklama şu şekilde:
Terlemeyi azaltan ve şişme hissini ortadan kaldıran bu eşsiz jel uygulandıktan sonra ellerin üzerinde mat, pudramsı bir doku oluşturur. Organik mineçiçeği özütü, yatıştırma ve emilme için tapyoka pudrası ile zenginleştirilmiş bu jel, uygulandığında eller kuru ve serinlemiş hissedilir. Mineçiçeği özütü, portakal, sardunya ve limon ağacı özütleri hem erkeklere hem de kadınlara cazip gelmektedir.Siteye gitmek için TIKLAYIN.              

               Ama işte ben bu pudramsı doku hissini sevmedim.Çok kuru geldi ellerim ve ellerimin kuru olmasına illet olurum bir şeye dokunamam o derece:)Terleme konusunda bir şey diyemem normalde çok terleyen biri olmama rağmen ellerim terlemez pek.Yine de markanın diğer kremlerini alır mıyım?Daha uygun fiyata bulursam ya da alınacaklar listem tükenmiş olursa kesinlikle evet:)



2 yorum:

  1. Kremin elde yarattığı kuruluk hissinden hiç hoşlanmam krem dediğin eli rahatlatmalı , nemlendirmeli bence! bende en kuru kış günlerinde bebak kullanırım. onun dışında neutrogena yı da severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogenayı ben de seviyorum o ev kremi bebak çanta kremi:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...