19 Nisan 2013 Cuma

Mini Alışveriş..

             Alışverişin küçüğü büyüğü olmaz değil mi,söz konusu almak olsun yeter,her türlü neşe kaynağı:) Sözü uzatmayalım ve hemen sayalım neler olduklarını.Johnson's baby bebe yağını makyaj temizleyici olarak kullandığımı daha önce de söylemiştim.Aloe veralı olanı kullanıyordum ama bunun kokusu daha güzel,bebek pudrası gibi diye bunu tercih ettim.Makyaj çıkarmada aloe veralı kadar başarılı değil ama fena da değil.
             Toniğim de yeni bittiği için Neutrogena'nın siyah nokta temizleyici toniğini tercih ettim.Fiyatı 10 lira.Daha önce denemedim,o yüzden bir süre kullanıp öyle yorumlayacağım.Sivilce jelini başarılı bulduğum için bir şans vermek gerek diye düşünüyorum.
             Yağ ve toniği Gratisten aldıktan sonra kargoyla gelen 4 gözle beklediğim makyaj sabitleyici ürünüme,Skindinavia No More Shine'ıma sonunda kavuştum:)Bunu da denedikten sonra yorumlamak istiyorum.Ürün 118 ml ve ben limangodan 30 tlye aldım.Normalde fiyatı 60 tl olması lazım.Bloglarda hakkında yazılan onlarca olumlu yorumdan sonra denemesem olmazdı.En kısa zamanda ilgili yazı sizlerle olacak.Bu arada anneler gününde yapacağım alışverişin listesini de her Gratise gidişimde kabartıyorum nasıl başa çıkacağım bilinmez:)
            Şimdilik bu kadar,sevgiyle kalın..

2 yorum:

  1. merhaba. benim size bir sorum olacaktı Johnson's baby yağı makyaj temizlemede her hangi bir sorunla karşılaştınız mı? kirpiklerinizin dökülmesi, bebek yağı tüyleri artırır efsanesi gibi.gözlerim çok hassas ve özellikle göz makyajımı temizlerken sorun yaşıyorum. nasıl kullanıyorsunuz cevaplayabilirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,ben herhangi bir sorun yaşamadım,yüzüm zaten tüylü,dolayısıyla buna etkisi ne olur bilmiyorum ama kirpiklerimi dökmediğinden eminim:)normal makyaj temizleyici losyonlar gibi pamuğa bir kaç damla döküp yavaşça siliyorum ,temizleyicilere göre çok daha hassas ve nazik davranıyor gözlere.yalnız aloe veralı olan yağ en iyisi,diğerleri onun kadar yumuşak temizlemiyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...