29 Nisan 2013 Pazartesi

Pastel Lila 82

             Bir haftadır doğru düzgün giremiyordum bloguma,dolayısıyla paylaşımda da bulunamadım.Özlemişim:)Geçtiğimiz bir haftayı bu sefer evimin makyajına ayırayım dedim ve bir güzel boya badana işine giriştim.Morlu turunculu renk renk cıvıl cıvıl bir evim oldu:) Neyse sonunda buradayım ve geçen hafta aldığım ojemi paylaşarak başlıyorum.Tabi ki her zaman olduğu gibi tek ojeyle çıkmadım Gratisten ama diğer ikisi de önümüzdeki günlerde hatta belki saatlerde burada olacak:)
            Gördüğünüz renk 82 numara çok cici bir lila tonu.Üstteki foto flaşlı alttaki flaşsız çekim.Çok da farklı çıkmamış.Tam bir bahar ojesi.Pastelin renklerine bayılıyorum zaten.Her yerde de bulunabiliyor.Fırçası flormar a eşdeğer,ama sürüşü çok daha kolay.Açık renk olmasına rağmen çizgi çizgi olmuyor tırnakta.Tabi iki kat uygulama gerektiriyor.Şimdilik bu kadar:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...