1 Nisan 2013 Pazartesi

Serin Mi Serin Tendre Jasmin


Yves Rocher'nin en başarılı bulduğum parfümü Tendre Jasmin.Yasemin notasını sevdiğimi söylemiştim,Beşiktaş'taki mağaza açılır açılmaz gitmemle parfümlere yönelmem bir oldu.İsmi dolayısıyla ilk elime aldıklarımdan biriydi bu güzel karışım.Şişeleri gösterişli ve yaratıcı değildi.Ama kokularının sadeliğine de böylesi yakışırdı.Dolayısıyla beklentimi çok yüksek tutmamıştım.Ama bunu denedikten sonra diğerlerine tenezzül bile etmeyerek mağazadan çıktım,kredimi alınca dönüşüm muhteşem olacak düşüncesiyle:)
Kredimi beklerken bana gönderdikleri mesaj ise beni oldukça heyecanlandırmıştı.Yves Rocher kart sahiplerine özel doğum günlerinde bir alana bir bedava ve kolye hediyeleri var.E dolayısıyla doğum günümde kendime aldığım hediye de bu parfüm oldu.Çok uzattık gelelim koku bileşenlerine.
Yasemini sevdiğim kadar turunçgillerden de pek haz etmediğimi söylemiştim.Açılışı tatlı turunçgiller ve yaseminle yapıyor.Yasemin teninizde bulunduğu her an mevcut zaten.Turunçgiller yaseminin önüne geçmeye çalışmadan ferahlatmışlar parfümü.Tam bir yaz kokusu.Temiz ve serin.Yaz parfümleri konusunda zorlanırdım,çünkü su notalarından da pek hazzetmem,e suyu sevmiyorsun,limonu portakalı sevmiyorsun,nasıl ferah bir koku istiyorsun diye de kızıyordum kendime.O yüzden bunun güzel bir seçim olduğu kanısındayım.Orta notalara doğru zaten bir adım geride duran serin meyveler iyice yasemine bırakıyorlar rollerini.Hafif ve doğal bir tatlılık var.Silajı oldukça düşük bir parfüm olduğu için kimseyi rahatsız etmeyeceğinden emin olabilirsiniz.Kalıcılığı da maalesef düşük.Bir kaç saat ya dayanır ya dayanmaz.Neyse zaman geçtikçe daha bir kremsi hal alarak tene oldukça yakın duran parfüm alt notalarındaki mimozadan mı kaynaklanıyor emin olamadığım bir sabunsulukla  tene veda ediyor.Bu ayrılış merasimini çok da sevdiğimi söyleyemem ama zaten tene yakın duran bir koku olduğu için kapanıştaki sabunsuluk da keskin ve rahatsız edici boyutlarda değil.Yazın bol bol kullanıcam gibi görünüyor.Yolunuz düşerse bir denemeden geçmeyin,herkesin sevebileceği risksiz bir koku.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...