29 Nisan 2013 Pazartesi

Skindinavia No More Shine Makyaj Sabitleyici

              Bu ürünü alalı sanırım iki hafta falan oldu ama iyice test etmeden yazmak istemedim:)Açıklama ve içerik şu şekilde:
                Yağsız ve parabensiz oluşunu ve hayvanlar üzerinde test edilmemesini bir kez daha vurgulayarak kendi yorumlarıma geçmek istiyorum.Öncelikle tekrar belirtmeliyim ki yağlı/karma bir cildim var,dolayısıyla makyaj ürünleri gün içinde mimik çizgilerime ve göz kapaklarıma birikir.Ayrıca yaz geldiği için bolca terlemeyle birlikte makyaj falan temelli yalan olur.Ürünü iki farklı şekilde kullandım,önce makyaj yapıp makyajın üstüne 3-4 fıs sıktım ve akşama kadar makyajımı tazelemedim ki eve geldiğimde nasıl görünüyorum belli olsun.İkinci olarak da önce temiz yüzüme 3-4 fıs sıktım,üstüne makyaj yaptım ve makyajın üstüne de 3-4 fıs sıktım.Makyajı sabitleme konusunda gerçekten çok başarılı ve kesinlikle ikinci yöntemi kullanmak daha iyi sonuç veriyor.Yani hem makyaj altına hem de üstüne uygulamak gerekiyor ki en ufak bir dağılma,farın göz kapağı çizgilerine dolması,allığın uçup dağılması ,fondöten ve pudranın mimik çizgilerine dolması gibi problemlere veda edebilesiniz:)Bu yöndeki iddialarında ölümüne haklılar:)Sabah 8de uyguladığım makyaj akşam 8de tıpkısının aynısı şeklinde yüzümde.
                Gelin görün ki parlamayı engellemede beklentilerimi karşılamadı.Yani transparen pudranın etkisini sağlamıyor.Hele sadece makyaj üstüne uygulanırsa yağlanmayı kontrol ettiği falan yok,ya da benim cildim inadına yağ salgılıyor:)Ama hem makyaj altına hem makyaj üstüne uygulanırsa yağlı parlaklık olmuyor ama yine de istediğim matlığa kavuşamıyorum.
               Özetlemem gerekirse,parlama derdiniz yoksa ya da cildiniz çok yağlı değilse ve gerçekten makyajınızı tüm gün korumak istiyorsanız mutlaka denemeniz gerek.
               Bu arada ben alışveriş sitesinden indirimli olarak 30 liraya aldım.Normalde fiyatı 60 lira civarı sanırım.Ben memnun kaldım,bittikçe diğer çeşitlerini de denemeyi düşünüyorum.
               Sevgiyle kalın..



4 yorum:

  1. Bundan geçen gün alacaktım daybuyday'den,son anda vazgeçtim. :)
    Alsaymışım keşke,yazın iyi giderdi.
    Neyse önümüzdeki günlerde alıyım. :)
    Yüz bazından daha iyi gibi sanki?
    Yüz bazları slikon içeriyor ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parlama konusunda beklediğim performansı gösteremedi ama sabitlemede çok başarılı gerçekten,yüz bazı kullanma alışkanlığım çok yok,o yüzden karşılaştırma yapmam doğru olmaz,the balmın bazını da aldım gerçi,biraz onu da kullanasım var..silikon konusunda haklısın,bazı günlük makyajda kullanmak çok sağlıklı olmayacaktır.

      Sil
    2. Evet haklısın.
      Tereddütlüyüm baz kullanıp kullanmamak konusunda ama bakalım.
      Deneme amaçlı alabilirim :)
      Bunu kesin alacağım,sabitlesin yeter :)

      Sil
    3. o zaman memnun kalacağından şüphem yok:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...