29 Nisan 2013 Pazartesi

Son Avon Alışverişiii:)

                Avon ürünlerini özellikle kalıcılık açısından çok başarılı bulmasam da bazı ürünlerde beklentinin üstüne çıkabiliyorlar,e fiyatları da oldukça uygun diye almadan edemiyorum:)Şimdi sırayla yazıyorum:
1-Extra lasting maskara brown
2-Extra lasting makyaj temizleyici
3-Kiraz çiçekli el ve vücut losyonu
4-Miami Party body mist
5-Glow bronzlaştırıcı pudra/light bronze(mat)
6-Clearskin gözenek küçültücü ferahlatıcı tonik
7-Amour EDP
8-Köpük fondöten Nude
9-Magix transparen fondöten
10-Top allık
11-Color Trend Smokey Purple göz kalemi
12-Anew Clinical cilt yüzeyini yenileyici serum
13-Color Trend kalp şeklinde ruj Valentine
14-Solutions BB krem light
15-Color Trend ikili göz farı Sweet Tarte
16-Avon Care e vitaminli jojoba yağlı lip balm
17-Hızlı kuruyan oje suddenly sunny
18-Color Trend göz kalemi white
              Sanırım yaptığım en çeşitli avon alışverişiydi:)Bazılarını ayrı başlıklarda açıklayacağım,bazılarına ise burada kısaca değineceğim.
Fondötenler için TIK TIK  ve TIK TIK
Allık için TIK TIK
Kiraz çiçekli losyonun dokusunu çok sevmedim.Kolayca emilmiyor,yağsız ama yapışkan bir hissi var.Kokusu hoş ama sınıfta kaldı.
Body mist çok güzel kokuyor.Meyveli-çiçeksi bir koku,Victoria's Secret ın body mistlerine benziyor.Elbette kalıcı değil ama yazın hoş bir kokuyla ferahlamak için güzel.
Bronzlaştırıcı pudra beklediğimden daha yoğun renk veriyor,ben mat ve açık tenliler için olanını tercih ettim,kontürlemede kullanmak için.
Amour EDP yi de beğendim,yazlık temiz bir kokusu var.Avon bu parfümü düğün mevsimine özel çıkarmış,gelinlere hitap ediyor yani.Çok görüyorum internette,şampuan gibi kokan parfüm arıyorlar,işte bu tam olarak şampuan gibi kokan bir parfüm.Kalıcılığı idare eder,avonun diğer parfümlerine kıyasla iyi bile denebilir.Tertemiz duştan çıkmış gibi kokabilirsiniz.Şimdilik sadece 30 ml lik ambalajında satılıyor.
Lip balm Niveanın lip balmlarından çok daha güzel,nemlendirmesini beğendim ama daha ufak.Diğer ürünler sıradaki postlarla geliyor:)




2 yorum:

  1. nE kadar çok avon var buradaa :)
    iyi günlerde kullan,aramıza yeni katıldın sanırım banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm,5 dkya sendeyim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...