15 Nisan 2013 Pazartesi

The Library Of Fragrance

            Bu güzel kokulardan bahsetmek için sabırsızlanıyordum,kısmet bugüneymiş:)Bu markayı kozmetik bloglarından az çok biliyorsunuzdur.İmkanınız varsa en yakın Gratis'e giderek denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Çünkü bu marka tek başına çiçek kokulu çeşitler içerse de(ki elimde gördüğünüz kiraz çiçeği)Normalde kokusu olduğunu bile fark etmediğimiz ya da kokusunu sevdiğimiz ama bir parfüm şişesi içinde bulabileceğimizi hayal bile edemediğimiz koku çeşitleri de içeriyor.Gratislerde her çeşidini bulmak imkansız,ama farklı Gratislerde farklı kokular denemeniz mümkün.Ben Beşiktaşta denediklerimden bahsedeceğim biraz.
             Gördüğünüz gibi ben kiraz çiçekli olanı tercih ettim ama almak istediğim başka çeşitleri de var.Sırayla.Bu arada fiyatı 12.5 tl idi.Kiraz çiçeği olan tam bir meyve çiçek aroması.Kiraz işte:)Kiraz çiçeği daha hafif kokuludur,bu şişedeki sıvılar daha yoğun kokuyor.Bir tek kiraz çiçeği değil tüm çeşitler için geçerli bu.Ama oldukça seyrek olduklarından kalıcılıkları çok az ve hemen hafifliyor.
             Bebek pudralı(baby powder) olan en merak ettiklerimdendi.Gerçekten tam anlamıyla bebek pudrası kokuyor.Bildiğimiz talk pudrası işte.Temiz,ferah,masum çok cici bir koku.İlk sıktığımda çok yoğun geldiğinden alıp almamak konusunda emin olamamıştım fakat biraz hafifleyince muhteşem oldu.En kısa sürede 2 tane falan almam lazım:)Kıyafetlerde çok güzel kokacağını düşünüyorum.
             Pamuk şeker(cotton candy) kokulu olan da beni çok şaşırttı.Unutmuştum çünkü pamuk şeker kokusunu ve koklayınca aa evet bu dedim:)Nostaljik geliyor.Çok şekerli çok tatlı olduğu için pek tarzım değil ama çok hoş bir koku,şekerli kokulardan hoşlanıyorsanız eminim seversiniz.Üstelik diğerlerine göre en kalıcı olanı buydu.
            Yeşil çay(green tea) kokusu da hoştu.Ferah taze bir koku.Ama çok ilgimi çekmedi bebek pudrasının yanında.
             Hanımeli(honeysuckle) beni hayal kırıklığına uğrattı.Çok severim hanımeli kokusunu ama bu o kadar ağır,ekşi ve kirli bir kokuydu ki..Bozuk muydu bilmiyorum çünkü hanımeli öyle kokmaz.
             Saf sabun(pure soap) kokusunu da seveceğimi sanıyordum,evet temiz sabun kokusu ama eski ucuz kalıp sabunlar vardır ya renkli,onlar gibi kokuyor.Hoşlanmadım.
             Sex on the beach de sevimli bir koku.Kendisinden daha tatlı ve keskin kokuyor ama hafifleyeceği düşünülürse tercih edilebilir.
             Ekşi elmalı lolipop(sour apple lollipop)  da baya lolipop gibi kokuyordu:) ekşiden çok tatlı bir havası var.Şekerli kokuları sevenler bunu da sevecektir.
             En çok merak ettiklerim ise snow(kar),rain(yağmur), ocean(okyanus) ve wet garden(ıslak bahçe) kokuları..Elinde farklı çeşitleri olan ya da bulma imkanı olan varsa ve benimle iletişime geçerse nasıl mutlu olurum anlatamam:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...