15 Nisan 2013 Pazartesi

Yeni Cicilerimm:)

                Alışveriş yapmak kadar ruhu dinlendiren ve yenileyen bir şey yoktur herhalde hepimiz biliriz:) Bazen bir şey aldığımda sorarlar ne gerek var sende vardı bunun başka renginden ya da başka çeşidinden diye.Yahu maddesel olarak ihtiyacım olmayabilir ama ruhumun ihtiyacı var bunlara:)Kırmızısı var diye neden moru da olmasın ki:)Ya da vanilyalısı var diye neden narlısı da olmasın..Onu da geçtim aynı renk aynı çeşit aynı boyundan alsam bile lazım olacak bir şey sonuçta,zulalamaktan kime zarar gelir:) Neyse gördükleriniz de ruhumun en son gıdaları:)Mor renkli küçük kutu hariç gerisi Gratis'ten.
                 Parfüm ve fırçayı ayrı postlarda ele alacağım zira bunu hak ediyorlar:)Maskeyi ve saç kremini de denedikten sonra paylaşırım.El kremiyle dudak balmını ele alalım şimdi.
                Efendim ben gibi Gratis'e girince gözü dönüp o da benim olsun bu da benim olsun diye fütursuzca alışverişe kapılan biriyseniz elbet eve geldiğinizde aa bu ne ya ben bunu başka bir şey sanmıştım diyerek aldığınıza pişman olduğunuz bir kaç ürünün olması işten bile değildir:)Şekil 1a vanilyalı el kremi:)
                 Üst fotoğrafta gördüğünüz o aa bu ne dediğim vanilyalı el kremi.Alttaki ise daha önceden sahip olduğum L'occitane serinletici el kremi.Aralarındaki benzerliği fark etmişsinizdir:)Elime fişi aldıktan sonra yaklaşık 10da biri fiyatına olduğunu görüp o olmadığını anladığımda yerine bırakmak için elbette ki hala çok geç değildi ama 3,5 tl verdiğim için kokusuna bakayım bari el kremi elbet kullanılır diyerekten attım çantaya.Vanilya kokusunu çok severim çünkü.Ben doğal hafif tatlımsı yumuşacık bir vanilya kokusu beklerken öyle çıkmadı.Tozlu vanilya kokusuna sahip ama yine de sevdim.Nemlendirmesi de fena değil,çok yağlı değil ama hemen de emilmiyor.Markası da Accentra'ymış bu arada.L'occitane ı da başka bir postta anlatacağım.
                 Bu dudak balmı da hiç ihtiyacım olmadığı halde almak zorunda kaldığım bir ürün.Gratisten çıkıp okula doğru yol aldığımda dudaklarım rüzgardan o kadar kurumaya ve çatlamaya başladı ki bütün gün o şekilde idare edemeyecektim.Her zaman yanımda taşıdığım dudak kremimi de yanıma almayacağım tutmuştu:)Hemen T-Shop'a girdim.Nivea falan alırım diye düşünürken bu şirin renkli kutucukları görünce bi deneyelim bakalım dedim.Acai meyveli dudak balmının kokusu muhteşem.Böğürtlen-vişne karışımı gibi.Ambalaj 15 ml ve sanırım bana 2 yıldan fazla dayanacak kadar bereketli.Balm olduğu için çok az bir miktarı nemlendirmeye yetiyor.Fiyatı 5.5 tl idi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...