9 Mayıs 2013 Perşembe

Anneler Günü Gratis İndirimi Başladııı:)

                Bugün Gratisten gelen anneler günü indiriminin başladığı mesajıyla bir fırsatını yaratıp Gratise koşmam bir oldu:)Wishlist'imde sıraladıklarımı almak için beklediğim bu indirim nihayet erkenden geldi ve iyi ki haberim oldu yoksa anneler gününde gittiğimde aradığım pek çok şeyi bulamayabilirdim:)İstediklerimin bir kısmını alamamış olmakla birlikte hayalini kurduklarım sepette yerini buldu.İnsanların şaşkın bakışları arasında adeta susamışcasına The Balm standını mıncıklaya mıncıklaya bulduğumu sepete atarken,çalışanların da sağdan soldan şu da var bunu da görmek ister misiniz diyerekten elime tutuşturduklarını da kapıp kasaya "artık" yönelmem gerektiğini fark ettiğimde iş işten çoktan geçmişti:))The Balm dışında aldığım bir iki parça ürünle birlikte kasada epey hoş karşılandım:) 
               Pişman değilim,yine olsa yine yaparım,ama birazcık vicdanım da dürtmüyor değil hani:)Ama almayıp ne yapacaktım ya,Flormar dışındaki kozmetik standlarında %50,Gratis etiketli ürünlerde de % 40 indirim kaçırılır mı? Elbette hayır.Hele ki kadınlar günündeki indirimi kaçırdığınız için içiniz acıyorken,bu sefer kendinizi Gratiste buluvermeniz işten bile değil..
               İndirim 9-12 Mayıs tarihleri arasında devam edecek.Sizin de uzun bir wishlistiniz varsa ve bu indirimi bekliyorduysanız son günü beklemeyin derim.Gelelim neler aldığıma:
  • Benri makyaj temizleme diski
  • Swispers Girl Pre. Pro. pudra ponponu
  • Mini törpü
  • Loreal Paris Volume Million Lashes Extra Black mascara
  • Loreal Paris Super Liner Perfect Slim Eyeliner
  • Pastel 01 numara ruj(nude rengi)
  • Nivea T  bölgesi temizleyici bant
  • Art Net Professional Line pudra fırçası
  • The Balm fondöten fırçası
  • The Balm pudra/allık fırçası
  • The Balm iki uçlu göz makyajı fırçası
  • The Balm Balm Shelter renkli nemlendirici
  • The Balm Time Balm Face Primer makyaj bazı
  • The Balm Time Balm Concealer(kapatıcı)
  • The Balm Put A Lid On It Eyelid Primer(far bazı)
  • The Balm Sexy Mama matlaştırıcı transparen pudra
  • The Balm Bahama Mama bronzer
  • The Balm Frat Boy allık 
  • The Balm Balm Jovi palet:)) kendisi göz bebeğim oluyor:)
Ürünleri kullandıkça ayrı ayrı yorumlayacağım,aceleye gerek yok:)
Sevgiyle kalın..
Edit:Loreal eyelinerı ben almamıştım,kasada karıştırmışlar,bugün iade etmeye gittim ve değişim yaptım:)
Onun yerine aldıklarım ise:
  • Maybelline Dream Fresh BB krem
  • The Balm Nude'Tude far paleti :)




8 yorum:

  1. Hepsi harika gözüküyooor.
    Ağzımın suyu aktı resmen ehehe!
    far bazı kalmışsa alacağım bende yarın :)
    Güle güle kullan canım hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)
      sorma iki gündür aşk yaşıyorum kendileriyle ve alışveriş fişiyle:))
      far bazını henüz bir kere kullandım,gayet başarılıydı ama biraz daha kullanıp öyle yazacağım,kaldıysa kaçırma bence de:)

      Sil
  2. Cok guzel seyler almissin. The balm standini da toplayim getirmissin sanki saka bir yana guzel gunlerde kullan hepsini . Bana da beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-) :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet standı yağmalayanlardan biri de bendim zaten:)
      teşekkür ederim iyi dileklerin için,sana da geleceğim:)

      Sil
  3. ah ben sexy mama alamadım kalmamıştı, hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)
      ben gittiğimde de çok yoktu,ama bir iki kere daha uğrasaydın keşke,biten ürünleri getirebiliyorlar

      Sil
  4. hayırlı olsun canım..benimde the balmlarda gözüm kaldı..:( güle güle kullan canım hepsinini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)
      benim daha neler nelerde gözüm kaldı da bir noktada durmak gerekiyor:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...