18 Mayıs 2013 Cumartesi

Avon Advance Techniques Daily Shine

            Bu serinin iki ürünü var bende.Biri tüm saç tipleri için kuru saç ucu onarıcı serum,diğeri tüm saç tipleri için durulanmayan bakım kremi.
           30 ml lik serum az gibi görünse de biteceğini sanmıyorum çünkü yağlı ve çok minik bir damlası bile yeterli olacak yapıda.Baya bildiğiniz yağlı,o yüzden saç boylarına bile uygulanmıyor,yağlı gösteriyor.Sadece saç uçlarına uygun,ama bence yine de tercih edilesi bir ürün değil.Parlaklık veriyor ama yağlı olşundan dolayı:)Nemlendirip nemlendirmediği hakkında en ufak bir fikrim yok,kırıkları onaracağını zaten sanmıyorum,hiç bir saç bakım ürününün kırıkları onardığını düşünmüyorum zaten,en fazla geçici çözüm sağlıyorlar ki onla uğraşana kadar gider kırıklarını aldırırım:)Neyse ben bu kadar yağlı yapısını sevmedim,aşağıda elimde de göreceksiniz zaten.Kokusu çok güzel o ayrı,kalıcı da üstelik.Artı ve eksilerini kendi ihtiyacınıza göre değerlendirip siz karar verin.
            Sol taraftaki minicik damlayı bütün elimin üstüne yaydım,nasıl da parlıyor.Şimdi de sıra durulanmayan saç kreminde.
            Kendisi 250 ml lik,ama o da o kadar akışkan ki elime uygun miktarda dökmekte bile zorlanıyorum.Aynı harika koku bunda da var.Serum gibi yağlı bir görüntü oluşturmuyor,daha su bazlı bir ürün.Güzel bir parlaklık sağlıyor.Elidorun bildiğiniz 7/24 kremleri gibi işte,ama bence daha güzel,daha hafif.Açıklaması da şöyle:
Saçları nemlendirme ve güçlendirme özelliği ile bilinen Pantenol ile formüle edilen ürün saçlarınızı pırıltılı ve sağlıklı görünümlü bırakır ve kolay şekle girmesini sağlar.
           Ve omuz hizasındaki saçlarıma elimde gördüğünüzden bir tık daha fazlası yetiyor.Kokusu yine kalıcı,salladıkça burnunuza geliyor:)
           Sevgiyle,mutlulukla kalın..



9 yorum:

  1. Merhaba,
    Paylaşımlarınız çok faydalı.Serumu uzun zamandır kullanıyorum kokusu gerçekten çok hoş, geçici bir etki de olsa saçı yumuşatıyor.
    Ancak daha çok Nashi argan yağı kullanıyorum. Tavsiye ederim.
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Argan yağına ve argan yağlı ürünlere ayrı bir sempatim var zaten..

      Sil
  2. Saç serumunu kullanan arkadaşlarım kırıkları onarmasa da oluşmasını engelliyor dedi yani aslında yararı var kokusunu seviyorlar. Uzun saçlı olanların kullanmasını tavsiye ederim. Saç uçlarına sürülmesi yeterli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçı sardığı için elbette kuru saça göre kırık oluşumu daha az olur,kokusu zaten çok güzel:)

      Sil
  3. elidor 7/24 kullanıyordum çok memnundum şekil veriyordum hafif dalgalı saçlarım kabarmadan elektriklenmeden kullanıyordum. şimdi onların sıvısı çıktı çalkalayarak kullanıyosun ama su gibi hiçbir işe yaramıyor. şekil de vermiyor. elektriklendiriyor. yeniden elidor 7/24 jel şeklinde olanından almayı düşünüyordum ancak bunada takıldım buda aynı işlevi mi görüyor acaba şekillendirici gibi mi kullanılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elidorun 7/24 kremleri kadar yoğun yapılı değil,şekillendirmeden çok parlaklık ve hoş koku sağlaması için kullanılabilecek bir ürün,o yüzden beklentilerinizi karşılar mı bilmiyorum ama su gibi olan saç bakım ürünleri kadar işlevsiz gelmez diye düşünüyorum

      Sil
    2. Elidor sanki daha iyi.bu kremi kullandığım zaman çok terliyorum.Alnimdan yüzümden ter su akiyor..

      Sil
  4. Islak saçamı kuru saçamı uygulanıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serum nemli saça da kuru saça da aynı etki ediyor ama krem nemli saça uygulanırsa daha güzel oluyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...