2 Mayıs 2013 Perşembe

Avon Glosslar ve Extralar:)

              Her zamanki gibi flaşlı ve flaşsız:)Dudak kalemiyle başlayalım.Çok kullanmıyorum dudak kalemi ama yine de her evde olmasında yarar var dimi:) Kalemimiz glimmerstick terracotta.Görüldüğü üzere kiremit rengi.Oldukça yumuşak sürüşe sahip asansörlü bir kalem,oldukça memnunum.İlk resimde gördüğünüz Avon Care arı sütü içeren dudak balmı.Çok lezzetli kokuyor,güzel nemlendiriyor ve parlaklık veriyor.Ondan da memnunum.Gloss ve rujları soldan sağa sıralıyorum.Her üç resimdeki sıralama aynıdır.
-Avon Glow Lip Gloss Pink Sunset(yoğun ışıltılar içeren uçuk pembe,saydam bir gloss.)
-Glazewear Shine Tickled Pink(yoğun ışıltılar içeren şeftali-pembe,yoğun renk veriyor)
-Extra Lasting Mauve Ice(sedefli fuşya.kalıcılığı iyi,rengi çok güzel,yumuşak uygulama)
-Color Trend kalem ruj Nude Flash(sedefli yumuşak bir kalem.nude-kiremit renginde.asansörlü ambalaj,ama göz/dudak kalemlerinde olduğu gibi asansör geri dönmüyor:) yani gereksiz yere yükseltirseniz telef olur)
              Glossları rahat kullanamıyorum,çünkü yarım saat içinde yiyip bitiriyorum:) ama seviyorum yine de almayı.CT kalem rujun sürümü rahat,rujları gibi değil.Diğer rujlarla devam ediyoruzzz...



2 yorum:

  1. Selamlar :) Bende bloguma beklerim :) sevgiler

    http://sekerengi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...