2 Mayıs 2013 Perşembe

Çeşitli Avon Ruj Numuneleri

           Ambalaj sıralamasıyla kolumdaki sıralama tam tersi.Yani ambalajlarda soldan sağa sıralanmış renkler,kolumda sağdan sola sıralanmış durumda.Kolumdaki sıraya soldan sağa sayıyorum:
Red Kiss.Bu rujdan ŞURADA bahsetmiştim.Numunenin rengi biraz daha bordo gibi ama rujun kendisi kıpkırmızı.
Fuchsia Fun(yoğun ışıltılı mavi alt tonlu fuşya rengi.)
Country Rose(sedefli mercan-şeftali rengi)
Divine Wine(simli-ışıltılı bordo)
Frozen Rose(saydam sarı alt tonlu ışıltılı pembe)
Sparkling Bronze(simli ışıltılı saydam kiremit)Kendileri grubun favorisi oluyor.Hepsi yumuşak ve ışıltılı rujlar.1 ve 4 numarayı temizlemek hiç kolay değil:)
           Çok yakında Perfect Kiss rujlarla burada olacağım,sevgiyle kalın..



2 yorum:

  1. Ruj çok seviyorum :)Soldaki rujun rengi çok güzelmiş.Sparkling bronz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim o:)ben de çok seviyorum ama yüz yapım her rengi kaldırmıyor maalesef..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...