10 Mayıs 2013 Cuma

Golden Rose Rich Color(one step maxi brush)

           Şişesi çok hoşuma gittiği ve simli/pırıltılı ojem çok az olduğu için değişiklik olsun diye geçen gün aldığım ojeyi sonunda denedim.Flaşsız foto çektim ki renk daha gerçeğe yakın görünsün.Işıltılı olduğu için çok yansıma yapıp bayrak kırmızısı görünüyor flaşlı fotoda,oysa koyu kırmızı.Neyse fırçası gerçekten çok kalın,benim gibi geniş ve bombeli tırnaklılar için avantajken ince ufak tırnakları olanları zorlayabilir.Arkasında yazdığı gibi tek kat uygulama yetmiyor ama,çift kat uyguladım.Çok çabuk kuruyor.İçinde kırmızı ve pembe ışıltılar var.Numarası 45 bu arada.Bir kaç güne kalmadan değiştirip turuncu olanını süreceğim muhtemelen,bir kez daha anladım ki ışıltı,sim,parıltı bana göre değil:)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...