7 Mayıs 2013 Salı

Gratis+T-Shop Alışveriş

             Bir alışveriş postuyla daha merhaba:)Yine bir bakıp çıkayım diye girmişken kendime engel olamayışımın ve ojeleri mıncıklayışımın eserini görmektesiniz:)Goldenrose ojeler T-shop'tan,gerisi Gratis'ten.Ojeler 2.5 lira,ama Essence ojeninkinden emin değilim,o da o civarda bir şeydi.Goldenrose pırıltılı kırmızı,45 numara,diğeri turuncu 37 numara.Pırıltılı kırmızıyı da hiç sevmem ama elimde olmayan bir şeyler olsun istedim,ayrıca çok da cici göründü gözüme,bakalım sürünce nasıl duracak.Pastel ojelerden uçuk pembe olanı 08 numara opak,fuşya olanı 40 numara o da opak.Milyar tane ojem olsa da hala alacak farklı renkler bulabiliyorum,bazen elimde olanlara da gidiyor elim,tekrar tekrar aldığım bir sürü aynı oje var şuan:)Neyse Essence ise 23 Sundancer rengi.
           Roll on deoları kullanmaktan çekindiğimden sanırım başka bir postta da bahsetmiştim.İçeriklerindeki alüminyumlu bileşikler cilt altında birikerek meme kanseri riskini artırıyormuş çünkü.Ama Nivea Pure And Naturel serisinin roll on'unda alüminyum yok,pudra ve alkol de yok,üstelik kokusu da çok güzel,deosunu da kullanıyorum aynı zamanda.Bendekiler yaseminli olanı.Bir de lotus çiçeklisi var sanırım.Roll on'un fiyatı 6 tl. 
           Yüz temizleme süngerine uzun zamandır ihtiyacım vardı ama bir türlü akıl edip de alamıyordum.Kil maskesini ciltten temizlemede çok işe yarıyor.O da 4 tl.
            Gelelim allıklaraaa:)Bilirsiniz bu iki allık kozmetik bloglarına farz oldu gibi bir şey artık.Denemeyenini görmedim desem yalan olmaz.E ben durur muyum:)Aslında kozmetik ürünlerde genel olarak matlıktan yanayım,pek kolay kolay tercih etmem simli ışıltılı şeyleri.Bunları almada bu kadar gecikmemin sebebi de budur.Pembe olanı ışıltılı değil ama turuncu olan ışıltılar içeriyor.Yine de turuncu allığım yok,denemiş olurum diyerek aldım.Renklerini zaten çok seviyordum ama bakalım yüzümde nasıl duracaklar.Allıkların fiyatıysa ayrı ayrı 9.75 tl.
            Ürün değerlendirmeleri de kullanıp gördükten sonra gelecek.Şimdilik bu kadar,sevgiyle kalın..

Edit:Allıkları o kadar kanıksamışım ki markasını yazmayı unutmuşum:)Biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için söyleyelim Pastel marka allıklar 10 ve 15 numara.Zaten iki taneler,bu serinin başka rengi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...