2 Mayıs 2013 Perşembe

Gratisten Aldığım Ruj Ve Glosslar

           Resimlerde gördüğünüz ruj ve gloss dudağa sürülünce vücut ısısına göre renk değiştiriyor.Yani herkeste farklı duruyor.Rujun üstünde Fran Wilson Mood Matcher yazıyor,bu markası mı bilmiyorum.Gratislerde yeşil,pembe,sarı,açık mavi,lacivert olanları bulabilirsiniz.Her birinin değişim rengi farklı tonlarda.Yeşili de vardı bende,kardeşime verdim,o biraz daha açık pembe oluyor.Lacivert olansa dudağımda elimde görünenden daha koyu duruyor.Elimde biraz mor-lacivert görünüyor,sanırım elim sıcak olmadığından,dudakta kesinlikle mavilik kalmıyor.Gloss da aynı şekilde,elimde göründüğünden çok daha koyu,kırmızıya yakın pembe duruyor.Son foto ise silindikten sonraki halleri,çok belli değil ama dikkatli bakarsanız fark edebilirsiniz,ne kadar silsem yıkasam da pembelik kalıyor.
             Bu şeker gibi şeyin ne olduğunu uzunca zaman anlamamıştım,alışveriş yaparken görüyordum sürekli ama elime alıp da bakmıyordum hiç.Sonunda merakıma yenik düşüp mıncıkladığımda minik ışıltılar içeren krem yapıda gloss olduğunu fark edip hemen alıverdim.Ambalajı gerçekten çok cici,minicik,çilekli kokuyor.Ruj fırçasıyla ya da elle uygulanabilir,ben elle uyguluyorum.Sedefli açık pembe ama dudağa renk vermiyor.Bol ışıltı veriyor,ama yapış yapış his bıraktığından çok kullanışlı değil.Ama sırf görüntüsü için bile alınabilir:)
            Bir postun daha sonuna geldik,sevgiyle kalın..




2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...