14 Mayıs 2013 Salı

Günün Oje(ler)i:)

Son aldığım pastel ojelerden biriyle,kurumaya yüz tutmuş,ne zaman,kaç yılında aldığımı hatırlamadığım ama rengi çok hoş diye bir türlü atmadığım flormarı birleştirdim ve bu çıktı ortaya:)Geçen gün benzer bir kombini Tuğba'cığımın elinde görünce,atmıyorum-kullanmıyorum bari böyle değerlendireyim dedim flormarı.
Pastel 08 numara,mat,opak uçuk pembe bir renk.Sürmesi çok zor,çizgi çizgi görüntüyü ortadan kaldırmak için 3 kat sürmem gerekti,bu yüzden de ertesi gün yani bugün uyandığımda çarşafın kumaş izleri olduğu gibi tırnaklarımdaydı:)Diyeceğim o ki renk çok güzel ama kullanışlı değil.Üstüne de 1 kat Flormar True Color 004 numara geçtim.Sedefli-simli uçuk pembe tırnaklarım olmuş oldu.
Sevgiyle kalın,hoşçakalınn:)

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım :)
    Pastelin rengi çok güzelmiiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,ben de çok severek aldım ama tek başına kullanmak oldukça zor:)Hem renk açık,hem de fırça ince olunca çizgilenmesini önlemek için 3 kat uygulamak gerekiyor,badana yapar gibi o ne öyle:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...