2 Mayıs 2013 Perşembe

Hayatımın Kırmızı Ruju:)

             Flaşlı çekimde mercan gibi görünmüş,ama aslında kıpkırmızı bir ruj.Ama opak değil,göründüğü kadar yoğun renk vermiyor.Dudakta vişne rengi görünüyor.Fiyatını hatırlamıyorum ama 15 tl falandı sanırım.Mermi şeklinde ambalajı da çok hoş.Adını da söylemeyi unuttuğumu şu an fark ettim:)
Rujumuz Alix Avien 311 numara.Bir tane de opak kırmızısını almıştım bunun,ama o nerede hiç bilmiyorum,şimdi hatırladım onu da:)Kırmızı ruj sürdüğümde suratımda sırf dudak görünüyor,bundan da hoşlanmıyorum,o yüzden opak kırmızıları çok tercih etmiyorum,yani iri dudaklarına kıpkırmızı ruju yakıştırmayanlar için iyi bir alternatif olabilir:)
            Başka bir ruj postunda görüşmek üzere..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...