19 Mayıs 2013 Pazar

L'oreal Volume Million Lashes Extra Black vs Flormar MaXXL Volume Lash

         Şu an kullandığım iki maskarayı karşılaştırmalı olarak tanıtmak istedim,karar sizin:)
         Önce L'oreal'den başlayalım.Silikon ve bombeli fırçası çok kullanışlı,hem alt hem üst kirpiklere rahatça sürülüyor,tek tek ayırıyor ve diplere de rahat ulaşılıyor.Uzatma ve hacim fena sayılmaz.Ürün çok akışkan,sürerken bulaşabiliyor.Suya tere dayanıklı değil ama gözden çıkarması zor.Doğal duruyor.Buyrun swatchları(alt kirpiklere tek kat sürdüm)
         Flormarın fırcası da silikon,ancak bombeli değil,düz.Dolayısıyla kirpik diplerine ve alt kirpiklere sürmek çok rahat değil,özellikle alt kirpiklere sürerken cildime bulaştırıyorum.Topaklanma yapmıyor ama ayırması loreal kadar düzgün değil.Daha kıvamlı bir ürün,o yüzden bütün kirpikleri tek tek boyamak loreal kadar kolay değil,ama daha güzel uzatıyor.Hacim vermesi çok iyi değil.Loreal kadar doğal durmuyor.Suya tere daha dayanıklı,temizlemesi daha kolay.Onun swatchları(alt kirpiklere tek kat sürdüm)
         Fotoğrafların üzerine tıklayarak daha rahat inceleyebilirsiniz.Özetlemek gerekirse hacim ve ayırmada Loreal,uzatmada Flormar daha başarılı.Loreali kullanmak daha kolay,Flormar daha dayanıklı.Loreal akışkan,Flormar daha kıvamlı.Ve Loreal'in fiyatı Flormarın iki katı:) Flormar 20 civarı iken Loreal 40 civarı diye hatırlıyorum.Seçimi sizlere bırakıyorum:)
Sevgiler..


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...