11 Mayıs 2013 Cumartesi

Maybelline Dream Fresh BB Krem

           Henüz çok yeni almış olmama rağmen bayıldığım bittiğim bu muhteşem üründen bahsetmeden edemedim:)Kendisi bugüne kadar kullandığım,tester'ını denediğim bb kremlerin içinde en başarılı bulduğum ürün.Niye mi?
           Dün akşamüstü sürdüğümde dokusunu çok sevmiştim,ama göz yanılgısı olmasın,bir de gün ışığında göreyim diye bu sabah da sürdüm.Yapısı gerçekten kremden çok jel kıvamında.Biraz akışkan ama akıp dökülecek kadar olmadığı için sürmesi çok rahat.Kapatıcılığı çok yok,yani garnier'in yağlı ciltler için olan bb kremi kadar kapatmıyor,ama renkli nemlendiriciden de iki tık fazla kapatıcılık sağlıyor.Cilt tonunu eşitlemesi güzel,benim sivilce izlerimi çok iyi kapatmamış olsa da büyük cilt problemi olmayanlar ve ufak tefek cilt kusurlarımı kapatsın yeter diyenler için muhteşem bir ürün.Yağlı bir his bırakmıyor kesinlikle,zaten çok hafif yapıda.Yağlı ciltlilerin de kullanabileceği bir ürün yani.Sağlıklı bir parlaklık sağlıyor,ışıltılı değil ama.Sürdükten yaklaşık on saat kadar sonra bile yağlandırmadı cildimi.Tabi hafif parlaklığından dolayı rahatsız olursanız birazcık transparen pudra daha güzel görünmesini sağlayabilir.Ben yağlı görünümden hoşlanmadığım halde beni rahatsız eden bir görüntü olmadı hiç.Ve gelelim en güzel yanına,ciltte kesinlikle yapay bir görüntü oluşmuyor,yani renkli bir şey,fondöten sürmüş görüntüsü zerre kadar yok.Tam anlamıyla "bebek cildi" etkisi.Elimde de görebilirsiniz sürülmüş halinin varla yok arası olduğunu.Gözenek ve mimik çizgilerinde birikmiyor oluşunu da çok sevdim.Bu kadar hafifi yapısına göre kapatıcılığını iyi buldum,ama keşke orta kapatıcılık sunsaydı,hayatımın bb kremi olabilirdi:) Yine de izlerim zamanla azaldıkça en sık ve severek krem olacağını söyleyebilirim.Ambalajın arkasındaki açıklamalar şu şekilde:
Makyaj görünümü oluşturmadan anında taze ve ışıltılı bir ten.Jel bazlı formülü sayesinde teninizi kusursuzlaştıracak 8 özellik bir arada
-doğal ışıltı kazandırır
-cilt tonuna uyum sağlar
-SPF30 ile UV ışınlarından korur
-gün boyu nemlendirir
-cilt kusurlarını kapatır
-yağ içermez
-gözle görülür pürüzsüzlük sağlar
-taze bir görünüm sağlar
Makyaj görünümü oluşturmaması,nemlendirici etkisi,yağsız oluşu,gözle görülür pürüzsüzlük sağlaması ve taze bir görünüm sunması iddialarında sonuna kadar haklılar,SPF 30 koruma sağlaması da diğer bir çok bb kreme göre büyük bir artı.Kuru ciltliler bir nemlendiriciyle birlikte kullanmak zorunda kalabilirler ama benimki yağlı olduğu için nemlendirmesini dozunda buldum.
            30 ml lik ambalajında 20 tl'ye satılıyor.Tabi Gratislerdeki indirimleri yakalarsanız çok daha uyguna alabilirsiniz ki ben anneler günü indirimi sayesinde 10 liraya edindim kendisini.
Yanlış hatırlamıyorsam 4 renk tonu vardı,benimki light tonu,en açık olandan bir sonraki yani.Renk cilde çok güzel oturuyor,hem açık tenlilere hem buğday tonlulara gidebilecek bir renk yani.Yine de tester'ından denemeden karar vermeyin.Rahatsızlık edici bir kokusu yok.Pembe alt tonlu gibi görünse de nötr diyebilirim, sarı alt tonlu cildime mükemmel uyum sağladı,cuk oturdu yani.
            Bir bb krem için koca bir sayfa yazılmasına gerek var mıydı bilmiyorum ama ben bu ürünü çok sevdim ve iki sayfa daha anlatabilirim bu coşkuyla:) Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir bb krem..Zamanla sivilcelenme yapar mı bilmiyorum,olursa editlerim yazıyı..
            Sevgiyle,mutlulukla kalın..

2 yorum:

  1. merhaba güzel bi tanıtım olmuş bi sorum olacaktı acaba bu maybelline'in bb kremlerinde dream pure ve dream fresh arasındaki fark nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dream fresh mat degil daha canli bir bitis sagliyor dream pure ise mat.ve dream fresh bir tik daha hafifken dream pure bir tik daha kapatici ozellikte

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...