18 Mayıs 2013 Cumartesi

Neutrogena Norveç Formüllü Rahatlatıcı Yoğun Bakım Kremi

            Kışın ellerimin üstü çok çatlar,kurur.Yazınsa avuç içlerimin ve parmak uçlarımın kuruluğu beni deli ediyor:)Hiç bir şeye dokunamaz oluyorum,parmaklarımı birbirine bile dokunduramıyorum,biraz obsesifim sanırım:)Neyse her iki probleme de çözüm olan bu krem yaz kış favori el kremlerimden biri.Çok ağır yağlı kremleri sevmiyorum,hemencecik emiliveren su bazlı krem ve losyonlardan da pek hazzetmiyorum,rahatsız etmeyecek boyutta elimin üzerinde biraz hissetmek istiyorum kremi.Bu bağlamda ihtiyaçlarıma tam olarak yanıt veren bir krem bu.Üzerinde anında emilir yazıyor,emildiği doğru ama jel gibi emildikten sonra varlığı yokluğu bir kremlerden değil.Çok güzel nemlendiriyor.Hafif,hoş bir kokusu var.Paraben alkol zart zurt içeriyor ama ben pek takılmıyorum.Tercih etmeyeniniz olabilir elbette.Üzerinde yazdığı gibi sadece el değil,yüz ve vücutta da kullanılabilir,ama ben yüzümde hiç denemedim.
           Bendeki ürün 200 ml lik kapaklı kutuda.Ama tüplü ambalajda da satılıyor.Tercihinize göre.Görüşlerinizi bekliyorum.Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...